  • 21. Data: 2014-02-19 08:16:43
    Temat: Re: Prawko a1
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Grzybol pisze:

    > Zgoda. Ale nigdy to nie będzie Akademia Medyczna.

    Tutaj niespodzianka. Dwa dni temu słyszałem w Trójce informacje o tym że
    zaczną powstawać prywatne uczelnie szkolące lekarzy. Ma to ponoć
    zwiększyć liczbę personelu w ośrodkach zdrowia i skrócić czas
    oczekiwania na wizytę.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2014-02-19 08:18:10
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Yorick pisze:

    > Zainspirowany Twoim postem, przejrzałem stare akty prawne - warunek, że
    > trzeba umieć czytać i pisać by posiadać prawo jazdy, został zniesiony w
    > ustawie "Prawo o ruchu drogowym" z 20 czerwca 1997.

    Pewnie wtedy była to oczywista oczywistość :) Po co pisać o sprawach
    oczywistych.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2014-02-19 12:00:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    lwg5859 <lwg5859@_nospam_wp.pl> wrote:

    > sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D

    To się kur... naucz.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 24. Data: 2014-02-19 12:01:44
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Grzybol <g...@w...pl> wrote:

    > Widać, że nie masz wyższego wykształcenia. I piszesz idiotyzmy. Oni NIGDY
    > nie będą lekarzami, prawnikami, sędziami... To potencjalni zamiatacze ulic,
    > emigranci, handlarze marihuany, przepychacze kibli.

    Zdziwiłbyś się. Nie takich debili znam, co magistra porobili. Mentalność
    studenta została - zrobić wszystko byle jak, byle się nie przemęczyć,
    byle odbębnić swoje w robocie i iść się napierdolić. Ludzie po 30 lat.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 25. Data: 2014-02-19 12:07:02
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Grzybol <g...@w...pl> wrote:

    > miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończą. A powód jest bardzo
    > prosty - potrzebna jest matura.

    Też byś się zdziwił. Jak ja kończyłem szkołę (jeszcze systemem bez
    gimnazjów - 8 lat pedałówki, 5 technikum) to maturę zdawali nawet
    debile, którzy nie potrafili dobrze czytać. Serio, nie umieli płynnie
    czytać, dukali i nie było to jąkanie się, tylko dukanie. Pracę dyplomową
    na koniec technikum elektronicznego (teraz z tego co wiem są egzaminy
    zawodowe) bronili kolesie, którzy nie mieli pojęcia, co to jest prawo
    Ohma. Oni mają zawód technika elektronika, a w większości też pokończone
    studia i tytuł magistra.

    Serio.

    A teraz jest jeszcze gorzej.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 26. Data: 2014-02-19 12:08:09
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hinek <h...@f...pl> wrote:

    > Te niedorozwoje - to nie jest przecież próbka reprezentacyjna dla
    > populacji! Oni jakiegoś powodu zlatują się do sikacza jak muchy
    > do gówna...

    Na innych portalach nie jest dużo inaczej.

    > Tak serio, to myślę, że ilość różnych prymitywów, analfabetów itp
    > nie zmienia się. Tyle - że teraz jest INTERNET! Kiedyś taki
    > delikwent miał słuchaczy pod sklepem GS-u. Teraz każdy
    > prostak ma globalny zasięg rażenia swoim "intelektem"
    > Takie czasy.

    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej
    wiosce"

    http://motogof.tumblr.com/

  • 27. Data: 2014-02-20 11:45:14
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Grzybol" wrote...
    "James" napisał...
    > Dużo potrafisz wywnioskować ;)
    > Mam nadzieję, że to co napisałem to idiotyzmy. Sory, taki mamy klimat -
    > odnosiłem się tylko do Twojej wypowiedzi w kwesti lekarzy, prawników,
    > sędziów. Reszta, czyli wszystko co piszecie o gimbusach, kupowaniu matur,
    > studiów itp jest prawdą. Nie jestem oderwany od rzeczywistości. Jesli
    > skończyłes studia, to sory za zbytnią agresję:-) Tak trochę głupawo
    > zabrzmiało z tymi lekarzami i prawnikami. Tyle tylko.

    Nie ma problemu :)
    Patrząc jednak na to co się dzieje... przez tych debili nawet normalni
    ludzie zaczynają na siebie warczeć ;).

    James

  • 28. Data: 2014-02-20 17:40:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawodowe) bronili kolesie, którzy nie mieli pojęcia, co to jest prawo
    > Ohma. Oni mają zawód technika elektronika, a w większości też

    Ja jestem po liceum (też w czasach 8+4) i po politechnice, ale ci mający
    problemy z czytaniem nie dostali się do ogólniaka. Odpadło w ciągu
    czterech lat ok. 15% stanu wyjściowego i maturę zdali wszyscy, większość
    na piątki (szóstek nie było). W całej szkole matury nie zdały dwie osoby
    w tym roczniku.
    Na polibudę (biochemia) były egzaminy wstępne, trzydniowe, było nas 48
    osób na I roku, do obrony startowało 11 osób (potem jeszcze klika osób
    ponadrabiało zaległości i w sumie skończyło ok. 20, niektórzy z
    kilkuletnim poślizgiem). Różnica pomiędzy tymi po liceum a technikum
    polegała głównie na tym, że my tłumaczyliśmy im matematykę, chemię i
    fizykę, oni nas uczyli rysunku technicznego i podstaw przedmiotów
    zawodowych. W sumie udana symbioza. ;-) Ale analfabetów nie było. Poziom
    był w miarę wyrównany, po pierwszym roku, na którym poległo kilkanaście
    osób. No i ze dwa orły ze średnią 5,0. Może jestem po prostu trochę
    starszy (matura 1990) od Ciebie? Zdarzyło mi się kilka lat temu uczyć
    (studentów) przez trzy lata (kurs dwusemestralny) - i ze smutkiem
    konstatuję, że większość z nich nie skończyłaby mojego ogólniaka. Nikogo
    nie uwaliłem (niektórych po sześciu a nawet siedmiu podejściach), ale
    tylko dwie osoby zasłużyły na czwórkę, chyba jedna miała piątkę. W sumie
    ok. 70-80 osób.

    --
    Yogi(n)

  • 29. Data: 2014-02-21 17:15:27
    Od: lwg5859 <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl>

    wy jesteście jakiś popierdoleni sami wyzywacie od gimbusuw, a jak ktoś
    chce porady od innych to go wyzywacie
    np. jak ktoś kupi sobie motocykl 600ccm na pierwsze moto i się zabije to
    kurwa wyzywacie ze go sam sobie zasłużył na smierc, od debili idioty itp.
    a tera jak chciałem porady to najlepiej mnie wyzywać, moze i nie umiem
    pisać wypracowań itp. moze dlatego ze wolałem zarabiać na motocykl niż
    siedzieć w tej zjebanej szkole
    jak dalej zamierzacie mnie wyzywać od popierdolencuw to zamknijcie ten
    temat i więcej na niego nie wchodzie.

  • 30. Data: 2014-02-21 17:35:21
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "lwg5859" <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > dlatego ze wolałem zarabiać na motocykl niż siedzieć w tej zjebanej szkole
    > jak dalej zamierzacie mnie wyzywać od popierdolencuw to zamknijcie ten

    Widzisz chłopcze. Ty nie jesteś popierdolony. Ty jesteś po prostu debilem
    bez żadnego wykształcenia. I los Twój nikogo nie interesuje. Chyba tylko
    grabarza i księdza...

    --
    Grzybol