  • Data: 2010-08-04 18:19:41
    Temat: Re: Problem motocyklistów względem samochodów
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    P_ablo <o...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Jak to nie maja obowiazku?
    > Ty jako kierowca samochodu masz przewidziec wszystkie nieprzewidywalne :)
    <ciach>

    Piszesz ironicznie ale tak właśnie masz jeździć. Tak samo jak masz przewidzieć
    że mijając boisko może wbiec ci na drogę dzieciak za piłką, albo nie masz
    prawa przejechać pieszego na czerwonym świetle, choć jeden ani drugi nie miał
    do tego prawa. Paniał?

    Nie zmienia to faktu, że nie popieram łamania przepisów przez motocyklistów.

    > ;). Oni znacznie wiecej ryzykuja wsiadajac na stalowego rumaka - w
    > razie konfrontacji z puszka to ich flaki sa rozmazywane po asfalcie i to oni
    > traca glowe w doslownym tego slowa znaczeniu...
    > Ty jako kierowca tej wstretnej smiercionosnej puszki ryzykujesz tylko
    > pognieciona karoseria i w skrajnym przypadku wymiana rzeczy na nowa...

    To też prawda (piesi, rowerzyści i motocykliści nie mają szans z samochodem) i
    wiesz co jakoś mnie ten twój post nie śmieszy - może za dużo worków na trasach
    widziałem.

    Pozdr,
    Mariusz