  • Data: 2010-08-04 18:32:37
    Temat: Re: Problem motocyklistów względem samochodów
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan <j...@w...pl> napisał(a):

    > No pewnie że czytam. Inaczej nie pisałbym.
    > Zawsze się można czegoś nauczyć od bliźnich
    > naszych. I o to mi chodzi. Mnie przeszkadza
    > gwóźdź w bucie w postaci niespodziewanych
    > motocyklistów na motocyklach, bo mnie stresują
    > nonszalancją wobec przepisów. Okazuje się,
    > że nie każdemu to przeszkadza.

    Przeczytaj dokładnie to dowiesz się, że łamanie przepisów przez kogokolwiek
    jak najbardziej przeszkadza.

    > Tutaj czytam, że to jest zjawisko całkiem
    > normalne i że nie ma co "bić piany".
    > Czyli to ja jestem niedostosowany. To jest
    > dla mnie ważna wskazówka. Muszę się częściej
    > oglądać za siebie (przy pomocy lusterka),
    > bo motocykliści mają prawo przekraczać linię
    > ciągłą - jak tu czytam.

    Nie mają prawa.

    > Żaden z wyprzedzających
    > mnie motocyklistów nie mieścił się (na razie)
    > pomiędzy mną a ww. linią.

    Bo nie ustępujesz im miejsca? 25cm (choć będę się upierał przy 35cm) to
    przecież nie dużo. Masz do tego prawo bo nie ma takiego obowiązku ale ... nie
    ma też obowiązku wychodzić z pomieszczenia pełnego ludzi żeby pierdnąć.

    > A więc nie miałem racji
    > krytykując napisy wzywające do większej tolerancji
    > wobec motocyklistów.

    Zgadza się, nie miałeś racji szczególnie w zdaniu: "Jednak uważam, że kierowcy
    samochodów nie mają obowiązku śledzenia zjawisk tego typu." Masz obowiązek
    obserwować co się dzieje na drodze i wkoło niej.

    > Większość z dyskutantów
    > dostosowuje się do tego wezwania. A zatem i ja
    > powinienem.

    I finito :-)

    > Jan

    Szerokiej drogi (żeby się motocykle zmieściły ;-) ),
    Mariusz