eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z Teslą o którym się nie mówi....Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
  • X-Received: by 10.36.104.200 with SMTP id v191mr1018024itb.2.1499241076322; Wed, 05
    Jul 2017 00:51:16 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.36.104.200 with SMTP id v191mr1018024itb.2.1499241076322; Wed, 05
    Jul 2017 00:51:16 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!v202no67605itb.0!news-out.google.com!k7ni525itk.
    0!nntp.google.com!188no67216itx.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
    roups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 5 Jul 2017 00:51:15 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ojgm60$9jd$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.19;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 217.115.65.19
    References: <ojdpna$g4l$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <ojdr9v$loe$2@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <ojfe4p$lru$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <ojgaa2$e6g$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <ojgm60$9jd$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Wed, 05 Jul 2017 07:51:16 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3341
    X-Received-Body-CRC: 1208412006
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609681
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 4 lipca 2017 20:18:42 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
    > W dniu 04.07.2017 o 19:27, s...@g...com pisze:
    >
    > > Ale nadal piszemy o promocyjnych ładowarkach w liczbie 5 na dzielnice czy o
    normalnej powszechnej usłudze?
    > >
    > > Ja takiej mozliwości nie dostrzegam bo jak ktos dojeżdza w mieście do pracy to
    bez problemu naładuje sobie auto w domu.
    >
    > A dostrzegasz taki problem, że jak ktoś dojeżdza w mieście do pracy, to
    > zwykle oznacza, że nie ma własnego garaży z własnym przyłączem?
    >
    >

    Czyli parkuje publicznie. I tam powinien ładować. Tak przynajmniej ma byc docelowo.
    Powyżej dyskusja jest o jakimś stanie przejściowym i moim zdaniem to margines i takie
    problemy to problemy przejsciowe. Muszą sie pojawić.

    Ale docelowo ilość punktów ładowania powinna byc spora. I dlatego mi te elektryki tak
    średnio sie podobają.
    Jak sie nie wymysli innej metody ładowania/składowania energii to kiepsko będzie.

    Bo jak widzisz normą powinno byc to że ładujemy auto w nocy.
    Albo na parkingu przy pracy lub w sklepie. Stąd juz niedaleko do konstatacji ze
    liczba punktów ładowania powinna byc pi*oko równa ilości poruszających sie regularnie
    samochodów.

    Ludzie z garażami ogarna sporo ale ludki z blokowisk będą mieć problem. trzeba by
    sporo parkingów przegrzebać i jakieś systemy kolejkowe uskutecznić jak będzie ich za
    mało :)

    Problem z blokowaniem miejsc pod pracą jest IMHO najmniejszym z tego wszystkiego...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: