    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Procesor za -10 złotych. :)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <s67gvs$fon$1@dont-email.me> <12ym0nliq00p.exty48pobju9$.dlg@40tude.net>
    <s68jvc$6vi$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s691a4$bnp$1@dont-email.me>
    <18m9907b15sr8$.1qrrwyssrbblk$.dlg@40tude.net>
    <s698ph$570$1@dont-email.me>
    <1i5l6bsnqvqwp.1uszly5dxekjp$.dlg@40tude.net>
    <s69nh1$okg$1@dont-email.me> <1zkgpt026jfn$.17e8mxfdqug72.dlg@40tude.net>
    <s6c2gv$vgv$1@dont-email.me> <l...@4...net>
    <s6f13d$ll8$1@dont-email.me> <1lgrkbwq5muas$.x57o4xo1jifo.dlg@40tude.net>
    <s6gg0g$8p0$1@dont-email.me> <1t0iimrednndm$.4ur9e9qyn7rm.dlg@40tude.net>
    <s6gibo$pe6$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <s6gn56$r86$1@dont-email.me>
    Date: Fri, 30 Apr 2021 13:22:22 +0200

    On Fri, 30 Apr 2021 12:45:55 +0200, heby wrote:
    > Nie wiem. Wiem jednak, że jest tam za dużo procesorów kontrolujących
    > lot. Taka jest tendencja we wszystkim.

    > Kod z '51 nigdzie się nie przydaje, poza Bytomiem i zegarem szkolnym.

    W zasadzie tak, ale ... to skad to narzekanie na '51 ?

    > Może jeszcze jakiś modemach GSM, ale tam napisano go w średniowieczu i
    > jest konsekrowany.

    Tam juz chyba cos lepszego potrzeba ... a moze nie?

    > Nie wydaje mi się, 64kB to 64 tysiące mozliwości spieprzenia czegoś.
    > Weryfikacja formalna kodu nie będzie zastanawiać się ile masz pamięci
    > RAM, bardziej ile masz stanów osiągalnych bez synchronizacji itd.

    Za to dosc istotne bedzie, jaki rozmiar ma ten kod zrodlowy.
    W 64KB nie zmiescisz paru mln linii programu :-)

    > Takie rzeczy nie mogą miec miejsca, jeśli mówimy o poważnym sofcie od
    > którego zależy moje życie.

    Dobrze piszesz ... ale szef ma nieco inny punkt widzenia :-)

    > I dostaniesz dobry program, jesli testy są dobre.

    Musza byc bardzo szerokie.

    > Jeśli testy są złe, wiele z nich można przejśc return 4;

    OWszem, ale przewidzisz wszyskie sytuacje ?

    > W sensie że dziadostwo jest tylko o gram mniej dzadowskie ;) Widzę że
    > cieszysz się z małych rzeczy ;)

    Jakas tam automatyka moze juz z tego wyjsc.

    > I tutaj wchodzi make, cały na biało, razem z kilkoma innymi toolami w
    > konsoli.

    O ile sa toole.

    > Kończą, zanim Heniek odpali photoshopa i znajdzie w menu
    > funkcje konwersji. Ale Heniek będzie potem gadał wszystkim że on robi to
    > *prościej*, bo co łatwiejszego niż klikanie.

    Bo tez moze byc odwrotnie - Heniek juz przerobil 100 plikow, co mu
    zajelo 2 godziny, a oni ciagle czytaja dokumentacje :-)

    J.