  • Data: 2021-04-30 16:20:26
    Temat: Re: Procesor za -10 złotych. :)
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/04/2021 14:09, J.F wrote:
    > Ale zweryfikowac kod o milionie linii jest zdecydowanie trudniej

    Nie. Wszystko zależy od stylu pisania.

    > drozej :-)

    Nie wiadomo.

    > no, 737MAX troche Boeingowi nie wyszedl.

    Boening nie jest doskonały i ogólnie nie ma takich firm. Balansujemy.

    > Ale to jest obok testow. Jak myslisz, ze testy nalepsze i wszystko
    > wylapia ...

    Nie wyłapią. Zakłądamy pewien poziomy ryzyka. Jesli to safety,
    poprzeczka jest wysoko.

    > Z drugiej strony - jak sie mozna pomylic przy algorytmie, przy pisaniu
    > programu - tak mozna i przy weryfikacji.
    > A test na symulatorze ... moze wylapie blad.

    Lepsze to, niż licznie na brak błedów.

    > Ale jak to wszystko w windows - najlepiej obsluguje sie myszka :-)

    Nie najlepiej ani najszybciej. *Zależy*.

    > W tym przykladzie to IMO niekoniecznie - Heniek z niechecia przerobil
    > te 100 plikow ... ale tak bylo najprosciej.

    Nie było najprościej. Nie było najwygodniej. Było tak, jak potrafi.
    Podobnie z EDA: będzie dziobał te swoje pliki na dyskietkach bez
    konstroli wersji, bo nie potrafi i uznaje że tak jest najlepiej.