  • Data: 2021-01-05 18:43:08
    Temat: Re: Program do PCB
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-05 o 17:34, heby pisze:

    > A potem czytasz "nie naprawimy tego, ale skopiluj sobie sam patcha".

    Chciałbym umieć sobie sam skompilować KiCada, ale w ogóle nie wiem jak
    się do tego zabrać. Kilka lat temu czytałem gdzieś u nich opis jak to
    się robi to już w pierwszym, czy drugim zdaniu przestawałem rozumieć o
    czym się pisze :(

    > Zawziąłem się jednak i rok 2021 będzie rokiem KiCada na moim desktopie.
    > Już się boję.

    To chyba najlepiej zrobisz jak pominiesz obecną wersję 'stabilną' -
    5.1.9 i od razu zaczniesz się bawić wersją roboczą 6.0 oznaczaną 5.99.
    O ile słyszałem (nigdy nie pobierałem) to jest już dosyć bliska
    zamrożenia interface'u, ale podobno formatu plików jeszcze nie chcę
    dokładnie zamrozić bo coś tam...
    Zapewne natkniesz się na ileś tam błędów, codziennie innych :).
    Natomiast unikniesz w przyszłości frustracji związanej z przenoszeniem
    projektów z wersji 5 do wersji 6.
    P.G.