  • Data: 2022-11-17 12:25:32
    Temat: Re: Przełącznik, układ sterujący czterema kanałami
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Nov 2022 12:06:41 +0100, Adam wrote:
> [...]

    Czasem widuje takie potrzeby nie tylko z powodu lenistwa elektrykow.

    Np dlugi "salon", dwie lamy, dwa wylaczniki, ale w jednym miejscu -
    no i trzeba spacerek od drugiej lampy.

    > Były w sprzedaży takie gotowe, nawet był taki u rodziców ze 20 lat temu:
    > niby wyłącznik zwykły klawiszowy, ale z dodatkowym pokrętłem ściemniacza
    > oraz czujką na pilota. Ale lata temu pilotem trzeba było celować w TV,
    > aby ten zauważył go oraz celować w wyłącznik, aby nim sterować. Później
    > przyszedł nowy TV, pilotem można było świecić gdziekolwiek i TV go
    > widział, sterownik światła też łapał na odbitym, więc został zdemontowany.

    Byly, problemy jak piszesz.
    Teraz latwiej o sterownik z dedykowanym pilotem.
    Albo ukryty w "wyłaczniku" - bo maly pilot na kanapie sie zgubi,
    a do sterowania apką z telefonu nie moge sie przekonac.
    Albo glosem. Ale moze jeszcze dorosnę/przekonam sie :-)

    J.