  • Data: 2021-04-06 19:57:06
    Temat: Re: Przenośny, uproszczony filesystem
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.04.06 o 18:12, heby pisze:
    > On 06/04/2021 17:08, J-23 wrote:
    > Świat jest pełen świrów, nie?

    Zrobili na bazie danych i dobrze ale ty nie widzisz już tego że baza
    danych i "GC" o ktorym mówisz leżą zupełnie w innej warstwie programowej

    Gdyby tak było jak mowisz plik z bazą od Fireberda zmniejszałby się po
    usunięciu rekordu a tak nie jest.

    > Widomo, że o sobie nie wiedzą, w końcu Ty nie pojmujesz po co mi GC w
    > *pliku* a ja nie rozumiem o co pytam.

    Ja doskonale rozumiem po co Ci GC problem w tym że ty nie rozumiesz że
    projektując czy to Filesystem czy strukture pliku nie ma on kompletnie
    znaczenia.

    Ma znaczenie tylko przy usuwaniu zawartości a to jest juz operacja która
    do struktury ma się jak piesc do oka na etapie projektowania struktury

    > Zaproponuj coś innego co w *jednym* pliku trzyma:
    > 1) strumienie o dowolnych nazwach
    > 2) pozwala je kasować i tworzyć
    > 3) zezwala na dostęp z kilku wątków na raz
    > 4) pozwala je dopisywać i skracać niezależnie
    > 5) główny plik ma rozmiar adekwatny do ilości danych w środku

    A robileś chociaż jakieś testy by spróbować jak to wychodzi? Bo zapisać
    te punkty tworząc odpowiedni format nie ma z tym większego problemu.

    Problem jest w tym że nie wiem co zapisujesz więc mogą być problemy
    wydajnościowe

    > Musisz bardzo uważać, bo cokolwiek zrobisz, będzie to miało pełne prawo
    > nazywać się filesystemem.

    Nie i tutaj się nie zgodzę ale to już czysty spór o nazewnictwo co tutaj
    na Grupie jest bezcelowe

    Pozdrawiam
    J-23