  • 11. Data: 2020-05-17 09:00:11
    Temat: Re: Przykladna kara dla kapelusznika ;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Najpierw, to go trzeba znalezc.
    > Jak kamerki nr rejestracji nie zlapaly, to bedzie problem.

    Na dorgach coraz wiecej bramownic odczytujacych numery rejestracyjne,
    chocby na potrzeby systemu viatoll.
    Myslę ze to tylko kwestia checi zeby zakwerendowac na podstawie numeru
    poszkodowanego nr białego auta konkretnego modelu itp.

    > A potem drugi .. o co wlasciwie go oskarzyc ?
    > bo czy to jego wina, ze ciapa w fordzie jezdzic nie umie ? :-)

    Masz dziwne poczucie humoru.
    No chyba ze ty na serio?
    Jezeli tak, to kilka dni wczesniej była cała rozmowa na temat złosliwego
    hamowania włącznie z artykułem o wyroku sadu w identycznej sprawie i
    podaniem paragrafów - bodaj 19.2.2 PoRD

    > A tych badan psychiatrycznych sie chyba u nas nie przewiduje, moze i
    > szkoda ... a moze niepotrzebne, bo rok bez PJ by pacjenta wyleczylo
    > i bez psychiatry :-P

    Niewatpliwie nalezałoby sprobować wariata wyleczyc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 12. Data: 2020-05-17 11:37:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-17 o 09:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Jezeli tak, to kilka dni wczesniej była cała rozmowa na temat złosliwego
    > hamowania włącznie z artykułem o wyroku sadu w identycznej sprawie i

    Zajeżdżać drogę złośliwie trzeba umieć. Zamiast naciskać hamulec, trzeba
    hamować silnikiem. Nie zapalają się wtedy stopy i na nagraniu jest się
    krytym, że to nie było złośliwe hamowanie, tylko jeśli już to wytracanie
    prędkości, żeby nie przekraczać maksymalnej dozwolonej na tym odcinku drogi.

  • 13. Data: 2020-05-17 13:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > jest się krytym, że to nie było złośliwe hamowanie, tylko jeśli już
    > to wytracanie prędkości, żeby nie przekraczać maksymalnej dozwolonej

    Przykre co teraz TRZEBA umiec zeby poruszac sie NORMALNIE po drodze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 14. Data: 2020-05-17 14:36:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-17 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Przykre co teraz TRZEBA umiec zeby poruszac sie NORMALNIE po drodze...

    Będzie tylko gorzej.

  • 15. Data: 2020-05-17 14:39:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.05.2020 o 14:36, Poldek pisze:

    > Będzie tylko gorzej.

    Dlaczego? Moim zdaniem z roku na rok jest coraz kulturalniej na drogach.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-05-17 17:16:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-17 o 14:39, Shrek pisze:

    > Dlaczego? Moim zdaniem z roku na rok jest coraz kulturalniej na drogach.

    Mam przeciwne odczucia. A sądzę, że będzie gorzej, gdyż jest coraz
    więcej samochodów, coraz więcej dróg wszędzie, a zarazem coraz więcej
    kierowców przekonuje się na własnej skórze, że Policja, mandaty, kary i
    w ogóle jakiekolwiek konsekwencje czynów istnieją tylko teoretycznie.
    Przykładem ja - kiedyś nie zdarzało mi się przejeżdżać na głębokim
    pomarańczowym. Stopniowo w miarę upływu lat, podglądając innych i samemu
    próbując, najpierw nieśmiało, potem trochę śmielej, przekonałem się, że
    można jechać i niebo się nie otwiera, nie wyskakuje z kapelusza Policja
    na sygnale, nic się nie dzieje. Można jeździć samochodem bez tablicy
    rejestracyjnej z przodu? Można. Można jeździć motorem bez tablicy, albo
    tak schowaną pod siodełkiem, zgiętą, że jest nie o odczytania? Można.
    Można parkować pod znakiem B-36? Można. Można wsiąść bliźniemu na
    zderzak i błyskać długimi? Wszystko można.

  • 17. Data: 2020-05-17 19:14:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.05.2020 o 17:16, Poldek pisze:

> [...]
    > kierowców przekonuje się na własnej skórze, że Policja, mandaty, kary i
    > w ogóle jakiekolwiek konsekwencje czynów istnieją tylko teoretycznie.

    Nie wiem gdzie ty jeździsz, ale o warszawie można wiele powiedzieć,
    oprócz tego że na drogach panuje chamstwo. Przynajmniej między
    kierowcamu, bo w stosunku do innych uczestników to różnie bywa.

    > Przykładem ja - kiedyś nie zdarzało mi się przejeżdżać na głębokim
    > pomarańczowym.

    Rozmawaimy o kulturze a nie przestrzeganiu przepisów.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-05-17 21:14:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-17 o 19:14, Shrek pisze:

> [...]
    > kierowcamu, bo w stosunku do innych uczestników to różnie bywa.

    > Rozmawaimy o kulturze a nie przestrzeganiu przepisów.

    Często tak bywa, że jedno z drugim się nakłada.
    Jeśli chodzi o kulturę, to rzuca się w oczy wtranżalanie się samochodami
    na trawniki, podjeżdżanie jak najbliżej pod drzwi bloku, sklepu,
    najchętniej by wjechał 4 kołami do środka, stanie w miejscu z włączonym
    silnikiem i pierdzenie bliźnim podczas gdy kierowca palcuje po smartfonie.

  • 19. Data: 2020-05-17 21:26:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.05.2020 o 21:14, Poldek pisze:

    > Często tak bywa, że jedno z drugim się nakłada.

    Często tak, a równie często nie. Kultura to jedno przepisy drugie. Dawno
    nie widziałem chamskich zachowań między kierowcami w DC. Natomiast
    często obserwuje kulturalne - wpuszczanie się na wzajem, suwaki,
    wpuszczanie przy zmianie pasa, wypuszczanie autobusów z zatoczek, "pas"
    dla moto.

    > Jeśli chodzi o kulturę, to rzuca się w oczy wtranżalanie się samochodami
    > na trawniki, podjeżdżanie jak najbliżej pod drzwi bloku, sklepu,
    > najchętniej by wjechał 4 kołami do środka,

    Faktycznie - zdarza się...

    > stanie w miejscu z włączonym
    > silnikiem i pierdzenie bliźnim podczas gdy kierowca palcuje po smartfonie.

    A tego nie obserwuję.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2020-05-18 08:16:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak zareaguje automat gdy przy 100 km/h wrzucić mu z D na 1 ?

    -----