  • Data: 2012-08-01 20:05:40
    Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <7...@g...com> napisał w wiadomości
    news:508ff540-0aa4-4693-b3c7-f5f78093bcba@googlegrou
    ps.com...
    Witam
    Przywitanko i pozdrowienia od "nowego" :-)

    > Ostatnio nabyłem CBR 1000F. Doprecyzowując to nie do końca nowy (ani
    > kierownik ani sprzęt ;-). To mój drugi moto po kilkuletniej
    > eksploatacji 500ccm. Poprzedni rozpieścił mnie wałem i perspektywa
    > szprejowania mnie
    > przeraża.

    A który rocznik?

    > Stąd pytania/prośby:
    > 1. Proszę o namiary/oferty na montaż *oilera w Wawie lub okolicach
    > (urządzenie + usługa). Rozważam motooilera ale się nie upieram. Byle
    > działał.

    Scottoiler do wyrwania na alledrogo po ~120zł + wysyłka. W tej chwili
    nie ma, ale pojawiają się.
    Zamontować też dasz radę, jeśli nie masz dwóch lewych rączek i
    potrafisz przeczytać ilustrowaną instrukcję po angielsku.

    > 3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył
    > 170/60VR17

    Nówki Pilot Roady ct2 ~970zł + montaż. mo to hu rt (niech się gugiel
    wali) na alledrogo ma najtaniej w Polsce.
    Używki (3-4 letnie) można kupić taniej - jakieś 400-600zł/komplet.
    Na priv mogę dać Ci namiar do gościa z Radomia, który ma całkiem
    niezłe.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz