  • Data: 2011-05-13 11:12:08
    Temat: Re: Pytania dot. inwentaryzacji
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie nie jestem w stanie w ciągu 30dni wykonać tego czego się ode mnie żąda
    (jestem małym ISP), więc nie wiem czy dobrze czy źle ale zająłem się obowiązkami w
    firmie aby mieć z czego żyć (jedyne źródło dochodu) a najwyżej przyjdzie kara to się
    zapłaci. Wybrałem świadomie mniejsze zło.
    No chyba, że nie będą wyciągać konsekwencji jak ktoś nie dostarczy w terminie znając
    realia i niemożliwość wywiązania z obowiązku ustawowego z powodu braku elektronicznej
    ewidencji WSZYSTKIEGO.

    Najmądrzejsze słowa jakie doczytałem to fakt że przy każdej ustawie nie bierze się
    pod uwagę wielkości operatora:
    "powyżej 100 tys abonentów
    od 10 tys do 100 tys.
    od 1000 do 10000
    od 100 do 1000
    i do 100"
    a każdy z nich ma te same obowiązki i zobowiązania wobec UT.

    Tak nawiasem mówiąc to nadal nie rozumiem wielu rzeczy co trzeba zrobić przy tej
    inwentaryzacji i co wysłać, a bardzo ciekawi mnie czy to ja taki niekumaty czy po
    prostu nikt głośno nie mówi, że nie rozumie czego od nas wymagają.
    Oczywiście ogólny zarys i sens istnienia inwentaryzacji rozumiem ale co do wykonania
    to ogromne zastrzeżenia mam.