  • Data: 2021-03-26 19:58:36
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę że jeżeli robi Ci różnicę 1GB to czas pomyśleć o większym dysku. A
    > jeżeli nie, to po prostu zostaw jak jest.

    Na prawdę sądzisz, że ten 1G coś zmienia?
    Po prostu obawiam się, że jedna partycja recovery w przypadku gdy mam
    kilka podobnych instalacji może mi namieszać i systemy mogą z niej
    odzyskiwać swoje zapisy naprzemiennie i będzie bałagan.
    Wolał bym nie mieć sytuacji, gdy system coś pochrzani i dopasuje się do
    innego, bo tamten coś poustawiał w recovery.

    > Utrudnienia w kasowaniu tych partycji z poziomu narzędzi MS raczej nie
    > są przypadkowe.

    Oj tam, mam w W10 coś co się nazywa XBOX, skasować się nie da... takie
    ważne dla systemu?

    Miłego.
    Irek.N.