  • Data: 2021-03-26 20:04:37
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Grupa windowsowa jeszcze działa.

    O proszę, thx. Nie wypada przenosić pytania, więc zostawiam tutaj.

    > Ja bym skorzystał z maszyn wirtualnych zamiast bawić się w partycjonowanie.

    Nie znam się, ale czy wirtualizacja nie jest dobrym rozwiązaniem dla
    systemu "stand-alone", czy jak nazwać taki izolowany od świata?
    W moim przypadku wolał bym aby okazało się że jakiś sterownik nie działa
    nie dlatego że mam wirtualizację, tylko że faktycznie nie nadaje się pod
    nowy system. Obawiam się mapowania wszystkiego.

    Wykorzystuję Boot It Bare metal w jednym kompie. Działa znakomicie
    od...8 lat? Wybieram jedną z wersji (XP, W7, W7tst) i działam - systemy
    nawzajem się nie widzą, nie dzielą żadnego zasobu dyskowego, jest
    niezwykle mała szansa, że z jednego coś przelezie, albo pokaszani w drugim.

    Na nowym chciałem zrobić to samo, ale okazuje się, że o ile W7 gada z 1
    partycji, to instalacja W10 wygenerowała mi 3 partycje i mam zagwozdkę
    co z tym zrobić.

    Może inna - świeża instalacja w dysku w którym jest tylko 1 partycja i
    nie ma miejsca na żadne inne pozwoliła by zamknąć W10 w tej jednej?
    Kurcze, nie znam się na tym :(

    Miłego.
    Irek.N.