  • 21. Data: 2010-02-21 20:31:43
    Temat: Re: Radiowe komunikaty drogowe - nowa funkcjonalność ?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    news:hlpqic$hlq$1@inews.gazeta.pl...
    > Agent J_K_K nadaje:
    >
    > Pewnie masz włączony guziczek "traffic assist" tylko nie wiedziałeś po co
    > ;-)

    W tym akurat aucie jest to TP,
    a ogólnie we wszystkich mi znanych przypadkach
    potrafiło do tej pory wyłączyć kasetę / CD,
    ale nie w trakcie słuchania radia - innej stacji niż ta która nadaje
    komunikaty.

    Pzdr

    JKK

  • 22. Data: 2010-02-21 20:32:48
    Temat: Re: Radiowe komunikaty drogowe - nowa funkcjonalno?ć ?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Ale to nie powinno zmienic programu ?
    >
    > Albo im sie cos w RDS pop*, albo akurat byl w takim miejscu ze
    > proponowana czestotliwosc nastepnej stacji PR3 trafila w PR1 ..

    Po zakończeniu wyświetalnia komunikatu Radio Kierowców PR1,
    wróciło na PR3.

    Pzdr

    JKK

  • 23. Data: 2010-02-21 20:39:03
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nawet mi CD na chwilę przestawał grać aby wysłuchać jakiegośtam
    > komunikatu.
    W ten sposób to działa stale - jeżeli przed włączeniem CD/kasety
    słucha się PR1, to ma tą stację "w tle" i w razie czego wyłącza
    odtwarzacz.

    > Pozatym użyteczność tych informacji była znikoma - zawsze dotyczyła
    > zupełnie innego niż ten w którym podróżowałem rejonu Polski.

    No bo niestety PR1 jest lokalny, tylko ogólnokrajowy.
    Co ciekawe na firmowym CD w Astrze H nie zauważyłem tego objawu.
    Włączyło się też na oplowskim kaseciaku Grundiga, w Katowicach.

    Pzdr

    JKK

  • 24. Data: 2010-02-21 21:28:50
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-02-21 20:28, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:hlpn3l$5ut$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    > RDS to raczej nie od komunikatów drogowych ;-)

    Ależ właśnie od tego - poza podawaniem tekstu, utrzymywaniem tej samej
    stacji, lub stacji tego samego rodzaju również ma funkcję przełączania
    na program podający informacje drogowe
    http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/
    caraudio/rds.htm

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 25. Data: 2010-02-22 12:08:11
    Od: "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl>

    "JanKo" <b...@m...tu> wrote in message news:hlpqic$hlq$1@inews.gazeta.pl...
    > Agent J_K_K nadaje:
    > Pewnie masz włączony guziczek "traffic assist" tylko nie wiedziałeś po co
    > ;-)

    Traffic Announcement jeśli już

    --
    dink.
    Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

  • 26. Data: 2010-02-22 18:58:55
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > 1. NORMALNE
    >
    > 2. Da się wyłączyć. Proponuję zapoznać się z czymś co potraktowałeś jako
    > śmiecia ;) , z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI.

    Instrukcje mam po niemiecku i jest calkiem ogolna do roznych modeli
    radii. Znam niemiecki tyle o ile, ale przyznam szczerze, ze nie mialem
    tyle samozaciecia, zeby zglebiac fragment o radiu (do niedawna nie
    podejrzewalem, ze TA w ogole w PL jest ;) )

    --
    venioo
    Xiężna X2 1,9TD Kombi Magma-Rot -PMS

  • 27. Data: 2010-02-23 21:45:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://radiopolska.terramail.pl/rds/eon.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2010-02-24 09:05:21
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gif8o51tl1rel1ghvap5mbqu1sfl3118sl@4ax.com...

    > http://radiopolska.terramail.pl/rds/eon.html

    Strona jest z 2002. Mimo, że dosyć często słucham Trójki,
    sytuacja j.w. zdarzyła się raz, dodatkowo, na starym radioodtwarzaczu
    kasetowym z Omegi B.
    Na nowych radiach fabrycznych Opla nie stwierdzono.

    Pzdr

    JKK

  • 29. Data: 2010-02-24 19:18:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Feb 2010 09:05:21 +0100, "J_K_K"
    <j...@i...fm> wrote:

    >Na nowych radiach fabrycznych Opla nie stwierdzono.

    Nie obsługują funkcji EON?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280