  • Data: 2021-07-29 14:09:41
    Temat: Re: Reakcja łańcuchowa
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-29 o 13:25, J.F. pisze:

    > Przy wylaczniku zapewne, albo w puszce nad nim.

    Gdyby nad wyłącznikiem była puszka to najpierw ją bym podejrzewał, ale
    nie ma, lub jest tak ładnie zatynkowana, że nie widać.

    > Tylko ... jesli masz pojedynczy wylacznik ... to moze ten kabelek
    > nigdzie nie podlaczony?

    Kuchnia. Wyłącznik podwójny, jeden włącza lampę na suficie, a drugi na
    ścianie (w planie było, że oświetlenie pod szafkami).

    > A mrowi, bo pojemnosciowe sprzezenie z drutem fazowym.

    Mrowiło tak samo, czy wyłącznik włączony, czy wyłączony. Jak wyłączony
    to w kablu nie ma fazy - nie byłoby się z czym sprzęgać.

    Jak sprawdziłem, że próbnik na tym kabelku solidnie świeci to drugą
    próbą było przepięcie drucików w lampie i jej zasilenie tym kabelkiem.
    P.G.