  • Data: 2022-01-10 15:27:39
    Temat: Re: Ręczniak CB
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Jan 2022 23:31:56 +0100, Irek.N. wrote:
    > Ktoś może polecić jakiś fajny model?
    > Zastosowanie drogowe. Nie chce mi się rozkładać sprzętu w samochodzie za
    > każdym razem jak gdzieś jadę, a za rzadko w trasę wyruszam żeby na stałe
    > zainstalować.

    Kiedys uzywalem Alana 38.
    A w zasadzie nie uzywalem.

    Zasieg na antence slaby. Trzeba lepsza antene na dachu.
    Kablownia sie w aucie robi, duze to, nieporeczne, nie ma gdzie
    trzymac, chyba, ze fotel pasazera pusty.

    Potem robili mniejsze, ale inne wady zostaja.
    Lepiej zainstalowac cos na stale ... tylko ... nie wiem - Alan sie
    zepsul, czy teraz na CB cisza, bo ludzie juz nie maja.

    J.