  • Data: 2022-05-26 12:00:32
    Temat: Re: Redmi Note 9 pro po aktualizacji...
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.05.2022 o 14:23, Eneuel pisze:
    > trybun kwestionuje rzeczywistość

    > Chodzi mi o tak zwany elektroniczny dysk.
    > Ani to ROM, ani RAM.

    Jak nie ROM, jak ROM?

    > Mogę Ci zapłacić niewykorzystanymi złotówkami z Nju -- zapłaciłem
    > 4 PLN za starter z fajnym numerem, przez miesiąc miałem net i
    > gadanie, wkrótce numer trzeba będzie przenieść, ale zostało tam
    > sporo z tych 4 PLN... Chyba 3.75 PLN... Możemy pohandlować...
    > ;)

    Jako że pamięć leży niewykorzystywana i się marnuje to w dobre ręce
    oddam gratis. Ja z kolei mam 26zł w PLAY i żadnej koncepcji na
    wykorzystanie. To dorobek kilkunastoletniego doładowywania a
    niewykorzystywania tego. Tak się złożyło że przez te kilkanaście lat nie
    zadzwoniłem ani nie SMSowałem z tej karty ani razu.

> [...]
    > xyx też w jednej, ale już nie w ortogonalnej...
    >
    > 4 PLN to sporo na gadanie!
    > Podobnie 64GB dysku to sporo w Xiaomi, z jego nakładką MiUi...
    >
    > RAMu mi nie brakuje na razie, ale brakowałoby, gdybym miał tylko 4GB.
    > Mam 6GB, ale GB, nie GiB.
    >
    > -&-
    >
    > Gdybym teraz chciał qpić telefon, chyba bym qpił Poco F3. Na razie
    > jestem bardzo zadowolony z Redmi Note 9 pro, choć boleśnie
    > odczuwam brak ,,dysku''.
    >
    > Poco F3 raczej nie ma slotu na kartę pamięci.
    > 128 GB ,,dysku'' to konieczne minimum, zaś 256 GG to rozsądną

    Jak moja Moto padnie to będę się rozglądał, jedno że za jakimś tanim,
    dwa - ma mieć jak najmniejszy ekran np 5, 5.5", a przynajmniej takim
    którego te wartości idą w nie długość. Taka wydłużona maszkara nigdzie
    mi nie pasuje, ani do kieszeni ani do uchwytu w aucie. Procesor, ilość
    pamięci czy firma obojętne.