  • Data: 2022-05-30 12:20:57
    Temat: Re: Redmi Note 9 pro po aktualizacji...
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    >    https://www.youtube.com/watch?v=l2l45rfD7CI
    >
    > Słowa mają wartość/znaczenie. Można tworzyć nowe słowa, ale
    > raczej ;) nie można kasować starych słów, więc ROM zostać
    > musi *pamięcią tylko do odczytu* -- 'Read Only Memory'.
    >
    > Szanujmy pamięć przodków, którym zawdzięczamy to i owo.
    >
    > Obok słów RAM i ROM funkcjonują słowa: dysk, storage,
    > pamięć masowa, karta pamięci...
    >
    > -=-
    >
    >  - Kupiłem nowy samochód.
    >  - Ile silnik ma pedałów mechanicznych?
    >  - ??
    >  - Więc ile kW?
> [...]

    Czysta potałość z telefonów bez zewnętrznego systemu, tak wtedy
    określano pamięć - ROM. W smartfonach nie ma tej pamięci jasno
    zdefiniowanej, dużo producentów i sprzedawców posługuje się starą nazwą
    ROM. Chcesz używać swojej nazwy? Jeżeli będzie w miarę po polsku nazwana
    to bardzo chetnię i ja takiej nazwy będę używał w korespondencji z Tobą.

    Nie, szacunek to jest cos na co trzeba sobie zasłużyć, samo bycie
    przodkiem nie szacunku nie może, nie powinno gwarantować.