  • Data: 2009-04-21 14:07:42
    Temat: Re: Regulacja sprzęgła hydraulicznego
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Kwi, 15:37, a...@g...com wrote:

    > A jakie mogą być nieprawidłowości w układzie?
    Mnostwo. Od blokujacej sie pompy przez zalamanie przewodu po blokujacy
    sie wysprzeglnik.

    > Zmieniałem ostatnio płyn
    > hamulcowy w sprzęgle ale nie wiem czy można zrobić tu coś źle? Przy
    > zapowietrzeniu np. to raczej by nie wysprzęglał dobrze, chyba że się
    > mylę?
    Nie, nie mylisz sie.

    Przyczyn slizgania sie sprzegla moze byc wiele. Pacjent w sumie mlody
    ale moze masz pecha i po prostu sprezyny/tarcze/przekladki sie
    skonczyly? W koncu to Kawasaki :-P. W PanEuro sprzeglo zaczelo sie
    slizgac przy 150 kkm.

    A tak na powaznie: masz go od nowosci? Wiesz kto i jak nim jezdzil
    poprzednio?

    O olej nie pytam, zakladam ze wlales motocyklowy*,

    pzdr, dr
    FJR/525

    * - tak, jestem ofiara marketingu i do motocykli wlewam olej
    motocyklowy.