eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRegulator ładowania aku 12V-12V / ogranicznik prądu › Re: Regulator ładowania aku 12V-12V / ogranicznik prądu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.x
    lned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news
    feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!n
    ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Regulator ładowania aku 12V-12V / ogranicznik prądu
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <t9hl3f$2enc8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <b...@4...net>
    <62bc8530$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 29 Jun 2022 19:08:05 +0200
    Message-ID: <1u82t9iv2bnmv$.h74di33da6zs.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.142.233
    X-Trace: 1656522487 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 449 83.30.142.233:54217
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1776
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:772825
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 29 Jun 2022 19:00:32 +0200, Mirek wrote:
    > On 29.06.2022 16:13, J.F wrote:
    >> Przetwornica moze byc zasadna - samochody maja ostatnio niskie
    >> napiecie ladowania, dla przyczepy moze zabraknąc.
    >>
    > Chyba odwrotnie: start-stop i ładowanie przy hamowaniu >16V (sprawdź
    > podczas hamowania).

    regeneracja/odzysk energii?

    Ale z przyczepą to w dlugie trasy jezdzisz :-)

    > Mi właśnie wygotowało dodatkowe akumulatory do przetwornicy. Nie wiem
    > jak wytrzymuje ten fabryczny i co to za cholerstwo jest.

    Jakies "lepsze" wstawiaja do start-stop.
    AGM, EFB.

    Ciekawilo mnie po co ... wydaje sie, ze "zwykly rozruchowy" powinien
    udzwignac nawet wiele rozruchow cieplego silnika dziennie ...

    A swoja drogą - jak AGM znoszą przeładowanie?
    Wydawaloby sie, ze powinny kiepsko.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: