  • Data: 2022-06-29 20:48:38
    Temat: Re: Regulator ładowania aku 12V-12V / ogranicznik prądu
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użyj ładowarki PWM od paneli. 40zł
    >
    > https://allegro.pl/oferta/regulator-ladowania-20a-ko
    ntroler-solarny-12v-24v-11034220864

    zastanawiałem się nad tym cholerstwem czy nie podłączyć zamiast panela
    zasilania z samochodu jako źródła prądu, ale jakoś nie byłem przekonany
    czy będzie to działać (za mała różnica napięć pomiędzy 14V a 13V-13,8V)

    Mam takie hovno... może spróbuję przetestować na zasilaczu i
    akumulatorze czy to zagra...

    dzienx za trop