    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 5 Jun 2014 20:29:16 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P

    On Tue, 3 Jun 2014, r...@k...pl wrote:

    > Tue, 03 Jun 2014 12:27:24 +0200, w
    > <6...@4...com>, "r...@k...pl"

    > Czyżby moje pytanie pozostało niezauważone? :)

    Nie zostało, ale wnoszę u ujawnienie Twojego stanowiska wobec mojej tezy :)

    Przypomnę: źródłowym powodem uznania winy kierowcy Mitsubishi wcale nie
    musiał być fakt, że wjeżdżał.
    Tym powodem mógł być fakt, że jechał powoli, PRZYSPIESZYŁ i PRZEZ TO
    spowodował kolizję z BMW, którego kierowca przecież nie oba obowiązku
    mieć wizji, że kto inni w mocnym przekonaniu "posiadania pasa" postanowi
    przyspieszyć.

    Do zderzenia doszło przy wyjeździe, i równie bardzo winny byłby
    Mitsubishi, jakby 3/8 ronda (półtorej wjazdu) pokonał w ślimaczym tempie,
    a na ostaniej ćwiartce "depnął", ładując się w BMW, którego kierowca
    słusznie założył że zdąży.
    Co za różnica, czy depnął po 1/8 czy 3/8 ronda?
    A jak wjechał, to prędkość pewnie miał właśnie żółwiastą, sam fakt
    że nie wjeżdżał BMW na to wskazuje ;)

    pzdr, Gotfryd