  • Data: 2022-05-03 16:13:08
    Temat: Re: Rozsądny zasilacz do PC
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.05.2022 12:52, heby wrote:
    > Jak obecnie marka zasilaczy ma sensowną jakość/cenę?

    Co to jest sensowny stosunek? Jeśli zasilacz dba o Twój komputer i jego
    stabilność oraz żywotność to wydatek będący ułamkiem wartości ceny kompa
    jest małą ceną za ten spokój.

    > Poszukuje czegoś do około 600W (i7-7xxx+RTX3050).
    >
    > Nowego.
    >
    > Mam złe doświadczenia z niektórymi "markowymi" zasilaczami, na przykład
    > potafiły wywalać solidny bezpiecznik po załączeniu zasilania, podawać
    > 5.3V itp absurdy.
    >
    > Mogę oczywisćie znaleźć sobie jakiś w średniej cenie, ale wolałbym
    > zapytać zanim będę zgadywać w ciemno...

    Polecam jakiegoś Seasonica, trudno o coś lepszego, jeśli taniej to z
    niższych serii, jeśli lepiej to z wyższych.

    --
    pzdr
    Roman