  • Data: 2022-05-03 18:49:08
    Temat: Re: Rozsądny zasilacz do PC
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/05/2022 16:13, Roman Tyczka wrote:
    > Co to jest sensowny stosunek?

    Taki, który:
    1) Za te same pieniądze da więcej
    2) Za mniejsze pieniądze da to samo

    > Jeśli zasilacz dba o Twój komputer i jego
    > stabilność

    Zasilaczeni nie służa do dbania o komputer ani jego stabilność. Aby
    *nowy* zasilacz zdestabilizował mi komputer, producent musiałby się
    bardzo postarać oszczędzić na wszystkim albo musiałbym wsadzić za mały.
    Nie spodziewam się takiej wpadki. Natomiast było by miło jak by nie
    wyrzucał bezpiecznika 16A, nie poszedł z dymem przy 2/3 obciążenia, nie
    tętnił po dociśnięciu, nie popuścił w majtki po 5 latach używania itd
    itp. Czyli najzwyczajniej: był porządny i przyoszczędzony tam gdzie ma
    to sens, a nie gdzie się dało.

    > oraz żywotność to wydatek będący ułamkiem wartości ceny kompa
    > jest małą ceną za ten spokój.

    Ale może w niższej cenie można dostać zbliżony spokój?

    > Polecam jakiegoś Seasonica, trudno o coś lepszego, jeśli taniej to z
    > niższych serii, jeśli lepiej to z wyższych.

    Ok, zanotowane.