  • Data: 2020-09-06 10:14:29
    Temat: Re: Ruskie tranzystory mocy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 09:55:00 +0200, Piotr Wyderski napisał(a):

    > "The experience from the use in flight operations is that no
    > failures of any kind have been reported."

    Ale brak dla porownania danych z tranzystorowej wersji :-)

    No i to samolot wojskowy, wiec mogli od poczatku projektowac np
    odporne na EMP ... a diody wytrzymaja ?

    > Magampy mogą mieć wyjście DC, czasami nawet bipolarne.

    Tu wrecz jest bipolarne, ale chodzilo mi odwrotnie - gdybym musial
    zrobic regulator napiecia AC ...

    > Typowo 400Hz.

    > Mają chowaną turbinkę. Zasila obwody krytyczne, a energię czerpie z
    > energii kinetycznej samolotu i działa nawet w locie szybowym:
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Ram_air_turbine

    wojskowe mysliwce tez maja ?

    > Ale, parafrazując, to technolog ma się męczyć, żeby użytkownik już nie
    > musiał.

    Dokladnie. Jak juz fabryka opanuje, to klient sie cieszy.

    > Przelotowe radiatory są słabe (TM).

    Z drugiej strony ... jak juz klient opanuje wiercenie, to mu nie
    przeszkadza :-)

    J.