  • 71. Data: 2023-02-05 22:38:16
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.02.2023 o 15:14, _Master_ pisze:

    > Jaja sobie robisz?
    >
    > Samochody powodują kilkanaście procent SMOGU
    > z tyhc kilkanastu znowu ułamek (poczytaj sobie) wydobywa się z RURY.
    >
    > Jeżdziłyby same elektryki i też byś marudził. Albo nawet UMIERAŁ ;-)

    Na razie smród spalin jest. Jak coś innego na drodze poczuję to powiadomię.

  • 72. Data: 2023-02-05 22:39:57
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.02.2023 o 19:04, Shrek pisze:

    > Dokładnie - a nie pasuje mi elektryk, to mówię, że zły elektryk.

    No tak, i tyle wiesz o elektrykach co o dawaniu d..y.

    > Dokładnie.

    Jw.

  • 73. Data: 2023-02-06 00:02:30
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.02.2023 o 19:09, Shrek pisze:

    > W sumie nic - nikomu nie zabraniam ani nie nakazuję być kurwą. Po prostu
    > ja nie chce być kurwą i tyle - moje prawo. Choć nigdy kurwą nie byłem,
    > więc kto wie - może by mi się spodobało;P

    O to to. Może ten zawód wcale nie jest zły.

    > Natomiast fanboje elektryków są jak kurwy, które brak entuzjazmu innych
    > do zostania kurwami nazywają hejtem i mówią że hejterzy dlatego nie są
    > zachwyceni kurewstwem bo sami kurwami nie są i nie wiedzą jakie to
    > wspaniałe:P A poza tym ich nie stać i dorabiają teorię:P

    No bo jak tyle wiesz o elektrykach co o dawaniu d..y to tylko hejtować
    możesz.

  • 74. Data: 2023-02-06 05:49:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2023 o 22:39, io pisze:

    > No tak, i tyle wiesz o elektrykach co o dawaniu d..y.

    I znów od początku. Co w tym dziwnego, że nie kupuję elektryka, bo nie
    mam go gdzie naładować?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2023-02-06 05:51:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 00:02, io pisze:

    > O to to. Może ten zawód wcale nie jest zły.

    Zapewne ma jakeś zalety. Ja wybrałem sobie inny. Chcesz być kurwą -
    twoja decyzja. Ja nie chcę i mam ku temu racjonalne powody. Ty
    twierdzisz, że kurewstwa nie wolno krytykować jesli się nie jest kurwą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2023-02-06 10:35:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To jest ciekawe zjawisko, bo jak zechcesz przestać parkować na publicznej wybudowanej
    i naprawianej za publiczne pieniądze ulicy, to
    ci zaraz każdy żont dopierdoli podatkiem od nieruchomości, podwyższoną stawką za
    wieczyste (lok. użytkowy), brakiem możliwości
    przekształcenia gruntu we własność ("niemieszkalny") i co tam jeszcze te sqrwysyny
    wymyślą (najlepiej dla żontu jakbyś miał garaż za
    który musisz im płacić, ale nie mógł do niego wjechać niczym, bo ani lpg, ani
    elektrykom, ani ropniakom, ani etylinie nie wolno - i
    mebli też nie możesz, bo to zmiana przeznaczenia ;)).
    Ale ja to rozumiem: ulice budują szwagrzy żontu i muszą z czegoś żyć, a mój garaż pod
    moim budynkiem wybrani przez mnie.

    -----
    > Przede wszystkim znaczna część mieszkańców miast nie ma garaży, więc jest to realny
    problem gdzie się

  • 77. Data: 2023-02-06 10:41:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To jest odpowiedź na następne pytanie ;-).
    Ale w każdym społeczeństwie muszą być jelyty.
    Dlatego pod komisariatem masz "parkowanie wyłącznie dla policji", pod szpitalem
    "parking wyłącznie dla lekarzy" (z obserwacji muszą
    budować poszerzone miejsca, bo Cayenne na podwórzu szpitala przy Lindleya czyli tam
    gdzie chcieli ode mnie łapówkę się kiepsko
    mieściły), pod sądem "parking dla sędziów" itp. itd.

    -----

  • 78. Data: 2023-02-06 10:45:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Będą jeździć samochody-cysterny do ładowania pod domami ;-)
    Jakby co mój patent.

    -----

  • 79. Data: 2023-02-06 17:05:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 10:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Będą jeździć samochody-cysterny do ładowania pod domami ;-)
    > Jakby co mój patent.

    Albo się postawi lokomotywę dizlowską jak w alternatywach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 80. Data: 2023-02-06 18:04:35
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > Albo się postawi lokomotywę dizlowską jak w alternatywach.

    Durnyś, jak but kota...

    https://youtu.be/4ghZjQPy9Y4?t=1434
    I nie odpisuj, że o innych alternatywach myślłeś. Po prostu przeproś ;P

    --
    Tomasz