eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySamoładująca się Toyota zamiata elektryki › Re: Samoładująca się Toyota zamiata elektryki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!eternal-september.org!
    reader02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samoładująca się Toyota zamiata elektryki
    Date: Thu, 28 Jan 2021 17:31:50 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 15
    Message-ID: <ruuoto$il6$1@dont-email.me>
    References: <u...@4...net>
    <ruujbl$8ka$1$Cav@news.chmurka.net>
    <ruumnh$amt$1$horizn@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 28 Jan 2021 16:31:52 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="d6069f3abc9b4b2b8e2aff02ede822d4";
    logging-data="19110";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19la9ZwCxsbesHUInOXbZiE"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.0
    Cancel-Lock: sha1:9F3Pss/nukV2+B78XOlK4F8/rVo=
    In-Reply-To: <ruumnh$amt$1$horizn@news.chmurka.net>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690742
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28/01/2021 16:54, K wrote:
    > Cala ta elektryczna galaz motoryzacji jest oparta na klamstwie

    Raczej na poziomie pojmowania suwerena. Reklama wyjasniajaca jak działą
    chlor w plastikowym opakowaniu jest mniej ciekawa niż animowane bakterie
    uciekające przed płynem do kibla albo naturalny magnez w tabletkach.

    Że hybryda się sama ładuje? Do obrony. Że nie o to chodzi? Przeciez to
    reklama dla suwerena.

    Taki poziom osiągneliśmy już wiele lat temu, kiedy zamiast cen
    samochodów, w reklamach byy kwoty upustów. Przeciętny suweren jest widać
    debilem, a marketing widzi to lepiej niż może się wydawać. Patrz na
    poziom reklam, zrozumiesz jaka jest średnia inteligencja potencjalnego
    kupujacego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: