eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy › Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!n
    ntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    1.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5fb52530$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb54ee2$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb55328$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb55808$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5fb55808$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Date: Wed, 18 Nov 2020 19:08:11 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 52
    Message-ID: <5fb5630d$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.128.48
    X-Trace: 1605722893 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 560 83.30.128.48:56022
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687600
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5fb55808$0$506$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 18.11.2020 o 18:00, J.F. pisze:
    >>> A dlaczego dla utrudnienia?
    >>> Lokalsi obstawiam, że jadą lewy na lewy, "prawy" na środkowy a na
    >>> prawy prawoskręt.
    >
    >> Przyjrzyj sie linii po lewej - ona nie konczy sie stycznie do pasa,
    >> tylko tak skosnie wpada na pas.
    >> lewy na lewy wymaga albo sciecia tej linii, a przeciez nie wolno,
    >> albo mocnego podkrecenia kierownicy ... efekt z fotela kierowcy
    >> jest nawet mocniejszy.

    >Z góry wygląda ok, ale z street view wygląda to rzeczywiście bardziej
    >na lewy>środek.

    Zobacz w SV kolejne zdjecia - jak granatowy samochod wysepke scina, bo
    inaczej sie nie da na lewy zjechac :-)
    srebny jadac srodek-srodek tez linie ciagla narusza.

    >Ciekawe co projektant miał na myśli, bo on widzi chyba tylko z góry.
    >No i co namalowali w stosunku do projektu...

    >>> Ja tam nie mam problemów - motocykl jedzie pierwszy, to sobie
    >>> biorę który mi pasuje:)
    >
    >> Moto na zakretach odpada :-P
    >No ale raczej nie przy ruszaniu spod świateł. Chyba że mokro;)

    >> No chyba ze ofensywnie pojedziesz "srodkowym pasem moto" i
    >> przyblokujesz oba :-)

    >Moto z definicji jest na pole position;) A przyblokować oba się da
    >jak ci dupa ucieknie i zrobisz low sida:P

    Jak pojedziesz dokladnie srodkiem, to moze obaj uznaja twoja pole
    position.
    Ale jak troche zboczysz, to zaraz ktorys moze pomyslec ze ma wolny
    pas.

    A dokladnego srodka tu nie ma :-P

    >Jak ruszasz moto spod świateł to głównym zagrożeniem są ci co jadą na
    >jasnoczerwonym i inni wariaci na innych moto, co ruszają razem z
    >tobą. Powaga - w mieście najmniej komfortowo czuje się mając na
    >plecach inne moto;)

    Bo u nas na szczescie malo jest dynamicznych samochodow, i moto
    wygrywa ... o ile przyczepnosci nie zgubi :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: