  • 51. Data: 2020-11-19 15:49:31
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:rp5shu$9fu$2$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 19-11-2020 o 14:21, J.F. pisze:
    >A próbowałeś w google wpisać?

    A po co - dalem konkretny link, tylko Tom nie potrafi skorzystac :-)

    >Ta nie.

    J.

  • 52. Data: 2020-11-19 16:02:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w
    >Nie towarzyszu Lis, nie mówimy, takoż napisał Koń, wysnuwając teorie
    >miedzypasiu.

    >Podejdź tak jak tu już napisano:
    >obaj zmieniacie kierunek, jeżeli jesteś pry krawężniku prawym, to
    >ląduj na
    >prawym pasie, jeżeli przy lewym, to ląduj na lewym. Wtedy nie
    >zmieniasz
    >pasa.

    Ale na to cytatu nie podasz :-P

    >Każda inna jazda z 2 na 3 jest zmiana pasa i wtedy pierwszeństwo ma
    >ten,
    >który jedzie swoim pasem, chyba, że oba zmieniaja i wtedy ma ten z
    >prawej.

    No wlasnie - chyba, ze ten z lewej jednak zmienia pas, mimo, ze caly
    czas trzyma sie lewej :-)

    J.

  • 53. Data: 2020-11-19 16:15:28
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Ale na to cytatu nie podasz :-P

    Podam, ale za opłatą, skoro sam w wątku nie potrafisz poszukać!

    --
    'Tom N'

  • 54. Data: 2020-11-19 16:51:07
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > To co Budzik pokazał, to nie jest znak.
    > Więc jego znaczenie prawne jest żadne.

    Ten znak to jest pismo obrazkowe dla tych co nie rozumieją/nie pamiętają
    przepisów PoRD.
    https://ibb.co/GMShGhg

  • 55. Data: 2020-11-19 16:55:06
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ten z lewego też zmienia pas gdy chce z lewego wjechać na środkowy.
    > Więc ten z prawej ma pierwszeństwo.

    Ten z lewego nie zmienia pasa. On cały czas jedzie tym samym pasem,
    równolegle do pojazdu jadącego prawym pasem.

  • 56. Data: 2020-11-19 17:01:09
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. Nie ma NOWEGO pasa !
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > Żaden nie zmienia pasa, zmieniają kierunek ruchu i zajmują NOWY (dla nich)
    > pas.

    Nie ma NOWEGO pasa !
    Nie ma pasów nowych i starych.
    Są tylko pasy oznaczone i nieoznaczone.

    > Tak, wynika to z zasady ogólnej.

    Nie ma takiej zasady.

  • 57. Data: 2020-11-19 17:03:39
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Rom45 w

    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Ten znak to jest pismo obrazkowe dla tych co nie rozumieją/nie pamiętają
    > przepisów PoRD.

    Ty funkcjonalny IDIOTO, który delimitera nie potrafi użyć ani sie podpisać,
    może sie odniesiesz do tekstu z argumentami, a nie ze swoim bełkotem,

    > https://ibb.co/GMShGhg

    No piękny rysunek o niczym

    To masz mięsko:
    https://www.brd24.pl/spoleczenstwo/badz-dobrym-kiero
    wca-32-jaki-pas-zajac-po-skrecie-w-ulice-o-wielu-pas
    ach-ruchu/

    Zacznij od kontestacji adresu...

    --
    'Tom N'

  • 58. Data: 2020-11-19 17:10:53
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > Mowicie wiec, ze z z prawego(srodkowego) pasa do skretu w lewo jak skrece
    > na skrajny lewy pas nowej drogi, to w razie stluczki bedzie wina tego po
    > lewej ?
    >
    > J.

    Winny bedzie ten z prawej, bo zmieniając pas nie udzielił pierwszeństwa.

  • 59. Data: 2020-11-19 17:11:35
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Rom45 w

    > Nie ma takiej zasady.

    Masz rację, jest 22.4, o czym sam napisałeś IDIOTO funkcjonalny

    --
    'Tom N'

  • 60. Data: 2020-11-19 17:12:52
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Rom45 w

    > Ten z lewego nie zmienia pasa. On cały czas jedzie tym samym pasem,
    > równolegle do pojazdu jadącego prawym pasem.

    Tylko wtedy, gdy jedzie przy lewym krawężniku. IDIOTO funkcjonalny.

    --
    'Tom N'