  • Data: 2019-09-16 17:30:09
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-14 o 10:44, sirapacz pisze:

    > Podzielam zdanie Romka na temat braku kontaktu z żywymi ludźmi.

    Podobnie ja.
    Myślę, że poczucie braku kontaktu jest mniejsze w jakichś innych mediach
    społecznościowych, gdzie wrzuca się zdjęcia, filmiki itp. Przypuszczam,
    że współczesna młodzież, która w ogóle nie słyszała o Usenecie i może w
    ogóle nie zaznała innego kontaktu z ludźmi niż przez sieć nie będzie
    miała takich problemów.

    Czasem się zastanawiam czy nie założyć sobie konta na fejsie (znów mnie
    naszło). Mam nawet powód. Chciałbym odszukać ludzi z którymi byłem na
    wyprawie kajakowej Jugosławia-80 bo zdigitalizowałem niedawno wyjątkowe
    zdjęcia których nikt z nich nie ma (np. gość na bystrzu (sztuczna
    zapora) o łącznej różnicy poziomów ok 5m z wiosłem w zębach i jest to
    'do logicznego wyjaśnienia'). Wtedy robiło się slajdy (kolor, za cenę
    braku odbitek), a aparat był dorobkiem życia i na niektóre rzeki jestem
    prawie pewien, że tylko ja zdecydowałem się wziąć aparat do kajaka.
    Tylko, czy jak założę to konto to będę wiedział jak się zabrać za takie
    szukanie?
    P.G.