-
Data: 2011-11-09 13:06:45
Temat: Re: Ślizgawka a hamulec ręczny... na przód
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-11-09 12:54, kamil pisze:
> On 09/11/2011 11:51, Jakub Witkowski wrote:
>> W dniu 2011-11-09 12:37, kamil pisze:
>>
>>>> No ale skąd ten szok? Wg mnie ręczny na przód ma tylko dwie wady:
>>>> jest (chyba) droższy, i pobawić się na ślizgawce nie pozwala...
>>>
>>> A ma jakieś zalety?
>>
>> Skuteczność porównywalna z hamulcem głównym
>
> Jeszcze nigdy nie miałem problemu ze skutecznością ręcznego na postoju. Podczas
jazdy nie widzę sensu używania go.
Uwielbiam teksty o tym że ktoś nigdy czegoś nie użył.
>> Brak ryzyka zarzucenia po gwałtownym zaciągnięciu
>
> I po co miałbym go zaciągać w ryzykownej sytuacji?
Bo jak ci pójdzie przewód przy 100km/h, a przed tobą traktor, to pociągnięcie
za dźwignię bez obawy że zaraz wylądujesz w rowie będzie jednak będzie nieco
prostsze, niż próba hamowania kolejnymi biegami?
>> To raczej tylne są mocno ułomne z samego założenia.
>> Natomiast są tanie i proste.
>
> I dlatego nawet drogie samochody z nich nie korzystają. Aha..
Skoro klienci nie i tak docenią - jak widać powyżej - to po co przepłacać?
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.11 13:11 kamil
- 09.11.11 13:11 AZ
- 09.11.11 13:12 kamil
- 09.11.11 13:13 AZ
- 09.11.11 13:13 kamil
- 09.11.11 13:12 Karolek
- 09.11.11 13:20 Jakub Witkowski
- 09.11.11 13:27 Jakub Witkowski
- 09.11.11 13:33 Jakub Witkowski
- 09.11.11 13:41 Robert_J
- 09.11.11 13:49 Robert_J
- 09.11.11 13:51 Jakub Witkowski
- 09.11.11 14:04 Jakub Witkowski
- 09.11.11 14:12 AZ
- 09.11.11 14:13 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA