    From: "Alexander Sharon" <a...@s...ca>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Spłaszczenie na końcu rury
    Date: Sun, 9 Aug 2009 06:15:59 -0600

    "Konrad Anikiel" <a...@g...com> wrote in message
    news:7d5e5db5-3e65-41cb-90ec-afec26f8f394@s6g2000vbp
    .googlegroups.com...
    On Aug 9, 6:05 am, "Alexander Sharon" <a...@s...ca> wrote:
    > "Konrad Anikiel" <a...@g...com> wrote in message

    i.googlegroups.com...

    > Zależy jaka rura, ale ja bym położył na twardym i kołem najechał...
    > Konrad
    >
    > :-)))
    >
    > Chyba skuteczniejsze byloby czolgiem, Konradzie.

    Witam, Alec!
    No tak, ja nie miałem na myśli 60" rury xxs na Super Gun :-)

    > Pozdrowienia ze slonecznej Kanady

    A śnieg wreszcie spłynął?
    Pozdrowienia z deszczowej Anglii, choć dziś o dziwo słońce.
    Konrad

    ---------

    Zartowalem z ta sloneczna pogoda, Dopiero od dwoch dni zrobilo sie cieplej,
    a tak to zamiast trawy same muchomory rosna na podworzu.
    Ekonomia lezy nadal, wydawaloby sie cena na rope jest juz odpowiednia, ale
    nikt sie nie kwapi wiercic.

    Trzym sie cieplo, druhu

    Alec