    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Date: Tue, 13 Apr 2021 10:37:31 +0200

    W dniu 13-04-2021 o 09:53, J.F pisze:

    > Najlepsza. Dla Ciebie.
    > Przeciez nie wybralbys gorszej :-)

    Wybrałem, gorzej, ale taniej.

    > No wlasnie - najlepsza, bo tania :-)

    Ale to nie jest jedyne kryterium jeśli ktoś potrafi myśleć.

    > A tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :-)

    > Nie lepiej jej bylo kupic jakiegos starocia do rozbicia ?

    No taki jest plan, to się z ev nie kłóci. ;-)

    > To ile taki BEV pali w trasie?
    > cos mi sie kojarzy 20kWh/100km.

    Dobrze Ci się kojarzy.
    Ale przy prędkości 110 km/h.

    > Zwykly benzyniak by chyba do 9 lpg zszedl ... dzisiaj to jakies 22zl
    > .. to po ile oni prad sprzedaja ?

    > A widze, Orlen:
    > -1.43/kWh AC
    > -1.99 DC 50kW
    > -2.39 DC >50kW.

    No właśnie.
    Czyli jak nie masz Zoe, to dwa razy drożej niż na lpg.

    > Ale nawet jesli wiekszosc km jedziesz blisko, a ladujesz w domu pradem
    > w 2 taryfie ?

    Wychodzi podobnie, ale bez upierdliwości hev w trasie i przy dużo
    niższej cenie zakupu (stwierdziłem że bev z mniejszą baterią w ogóle
    odpada).

    > A jak czesto jezdzis w te trasy ? :-)

    Rzadko, w ogóle rzadko jeżdżę, bo mam homeoffice od roku.
    Ale przynajmniej mogę odpalić auto i pojechać do Grecji jak tylko
    otworzą granice.