  • Data: 2021-04-13 10:39:57
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-04-2021 o 10:25, viktorius pisze:

    > Ale ja nie pisze czego używam, tylko jaka jest charakterystyka
    > społeczeństwa potencjalnie zainteresowanego kupnem elektryka.

    Co naprawdę zainteresowani nie będą mieli z tym problemu.
    Najwyżej im dziecko zainstaluje.
    A resztę ogarną, skoro ogarniają GM.

    > Jak w swoim telefonie dostali coś za darmo, to 90% nie kupi nic innego.

    Nie musi kupować, tylko zainstalować.

    > Czyli 90% nie będzie wiedziało jak zaplanować trasę.

    Aż dziwne że kręcenie kółkiem takie debile ogarniają, przecież to jest
    trudniejsze....

    >Jesteśmy wygodni, a
    > przy okazji cebularze. 1 + 1 = 2

    Ale tutaj nie ma sporu, ja to nazwałem ciasnymi łbami, wychodzi na jedno.