  • 251. Data: 2021-04-18 07:57:28
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-04-13 o 12:03, J.F pisze:

    > No to nie bardzo widze sens takie hybrydy.

    Jest marketing i się sprzedaje.
    Można wykreować potrzebę posiadania jakiegokolwiek
    innego typu samochodu i go produkować.
    Akurat ten da się podpiąć pod ekotrend, więc
    jest go łatwiej opchnąć.

  • 252. Data: 2021-04-18 08:24:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-04-2021 o 07:57, cef pisze:

    > Jest marketing i się sprzedaje.

    No właśnie nie, sam jestem zaskoczony, ale to działa.
    W każdym razie bardziej niż klasyczny phev.

    Optymalny byłby jednak pełny elektryk, z dużą baterią i z silnikiem
    robiącym tylko za range extender, pozwalającym na normalną jazdę.

    Ale tylko wtedy, gdyby miał w Polsce wszystkie przywileje elektryka.

  • 253. Data: 2021-04-18 18:26:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-04-2021 o 01:10, r...@k...pl pisze:

    > Nie,

    A w ogóle elektrykiem kiedyś jechałeś?

  • 254. Data: 2021-04-18 21:34:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Apr 2021 18:26:05 +0200, w <s5hmir$i68$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > A w ogóle elektrykiem kiedyś jechałeś?

    Sugerujesz, że nieprawdą jest, że kończy im się prąd i wówczas stają się
    nieruchawe?

  • 255. Data: 2021-04-18 21:43:11
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    W dniu 15.04.2021 o 13:15, KrzysiekSX pisze:

    > a weź się rozejrzyj się naokoło, co się dzieje na świecie, np z
    > curvidem, to zobaczysz, że obecnie ludźmi (i państwami) rządzą koncerny.
    > W sumie to aż by się prosiło dodać 'farmaceutyczne', ale w prawdziwym
    > koncernie dział farmaceutyczny to tylko jeden z działów obok
    > ubezpieczeń, funduszy emerytalnych, zbędnych i kosztownych nowych
    > technologii, socjologii, zbierania danych przez portale społecznościowe,
    > kreowanie potrzeb, broni (biologicznych też) itd > Weź zobacz kto teraz zarabia, a
    kto traci pieniążki w obrębie całego
    > świata, to zobaczysz kto rządzi.

    Ale przecież to są spółki publiczne z akcjami notowanymi na giełdzie,
    które każdy może sobie kupić to co za problem zarabiać razem z nimi?

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 256. Data: 2021-04-19 08:01:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-04-2021 o 21:34, r...@k...pl pisze:

    > Sugerujesz, że nieprawdą jest, że kończy im się prąd i wówczas stają się
    > nieruchawe?

    W każdym aucie coś się kiedyś skończy i robi się nieruchawe.
    Filozofia jazdy elektrykiem, nie bardzo się różni od filozofii jazdy
    czymś innym.
    Ma swoje plusy, ma swoje minusy.

  • 257. Data: 2021-04-19 16:55:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup
    W dniu 14.04.2021 o 15:28, J.F pisze:

    >Nie jest wykorzystywane międzyfazowo?

    Bez znaczenia - tak czy inaczej mocy tyle samo dostepne.

    A te kiepskie samochodziki to maja wtyczke 1f, wiec na pewno nie
    naladujesz miedzyfazowo.

    J.

  • 258. Data: 2021-04-19 18:29:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-04-2021 o 16:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ii"  napisał w wiadomości grup

    > Bez znaczenia - tak czy inaczej mocy tyle samo dostepne.
    >

    > A te kiepskie samochodziki to maja wtyczke 1f,

    Nie wtyczkę, tylko ładowarkę i evse.
    Gniazdo jest uniwersalne.

  • 259. Data: 2021-04-19 19:29:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Górczewska 181.
    cbdu

    -----

  • 260. Data: 2021-04-19 20:46:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2021-04-11 o 10:45, _Master_ pisze:

    > Nasi rodacy zarabiają  1/4 tego co Niemcy.
    >
    > Następnym razem jak zaczniesz pisać coś o ciasnych łbach to pomyśl o
    > zarobkach i generalnie opłacalności takiego zakupu
    > Polacy nie są ELEKTRYCZNYMI DEBILAMI. Potrafią LICZYĆ

    Liczyć potrafią, ale tylko do tysiąca i tylko pieniądze i tylko swoje
    własne - "najmojsze". Nie potrafią liczyć zdrowia swojego, ani swoich
    dzieci. Z nadmiaru oglądania telewizji przyjęli kult samochodu, którym
    należy wtranżolić się wszędzie - do kościoła, do Biedronki, do jeziora,
    do Odry, do lasu itd. Z całej siły zamykają oczy i uszy na to, co im
    młotoryzacja odbiera - ciszę i czyste powietrze, spokój i swobodę
    chodzenia po okolicy i na to, jak patologiczna młotoryzacja niszczy ich
    dzieciom dzieciństwo.