    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sterowanie grupowe mocą grzałki a moc chwilowa
    Date: Wed, 27 Jan 2016 19:29:27 +0100

    On Wed, 27 Jan 2016 17:04:40 +0100, t-1 <t...@t...pl> wrote:
    > Czy ten wynik pomiaru z licznika oznacza, że masz dostęp do jego
    > elektroniki a w szczególności pomiarów czujników prądu?

    Wyczuwam w tym pytaniu jakąś prowokację. Przecież każdy współczesny
    licznik elektroniczny udostępnia parametr "moc chwilowa" na jego
    konsoli (rejestr 1.7.0). Ja akurat m.in. ten parametr odczytuję (do
    generowania statystyk) przez interfejs rs485 licznika ale nie ma
    znaczenia jaką metodą odczyta się te wartości, żadna legalizacja nie
    stoi temu na przeszkodzie.

    --
    Marek