  • Data: 2010-03-04 13:57:35
    Temat: Re: Strefa zamieszkania a parkowanie na przejściu
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Franc wrote:

    > Wiesz, na trawnikiach się zmieści dużo samochodów i będą stały tam
    > bezpiecznie.

    Oczywiście, skoro więc ludzie w danym miejscu masowo parkują na trawie,
    to najwyraźniej miejsc parkingowych jest za mało, a trawników za dużo i
    należy tych miejsc zrobić więcej. Miasto jest dla ludzi, a nie dla trawy.
    Jeśli ktoś chce się bratać z przyrodą, to może zamieszkać na wsi (czego
    wcale nie próbuję wyszydzać, a wręcz doskonale rozumiem).

    > Nie widzę zwiąku. Rozwiniesz?

    A co tu rozwijać? Wystarczy poczytać poprzednie posty. Jeśli ludzie
    parkują w miejscach "niedozwolonych" to najwyraźniej "dozwolonych" jest
    zbyt mało i tutaj jest problem. Infrastruktura miejska ma służyć ludziom,
    a nie trawie, krzakom albo estetycznym fanaberiom emerytów.

    > Natomiast nasuwa mi się skojarzenie z komuną, gdzie każdemu się NALEŻY.

    Miejsca parkingowe w mieście się jak najbardziej należą, w końcu wszyscy
    płacimy m.in. na to podatki.

    --
    cokolwiek