eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySwap silnika z punto do sejacza zakonczony :) › Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Jacek <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
    Date: Fri, 19 Feb 2010 09:08:30 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 12
    Message-ID: <hllgmu$lkg$1@node1.news.atman.pl>
    References: <hllccl$rt4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.183.57.11
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1266566687 22160 194.183.57.11 (19 Feb 2010 08:04:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Feb 2010 08:04:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hllccl$rt4$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2257038
    [ ukryj nagłówki ]

    MarcinJM pisze:
    > http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
    >
    > Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
    > Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
    > pedalu sprzegla.
    > Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
    >

    o ile widze to 1,2 ma 70 KM
    natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
    Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: