  • Data: 2023-06-29 18:35:18
    Temat: Re: Szok! Działający automat telefoniczny!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jun 2023 16:44:28 +0200, nadir wrote:

    > Nie lękaj się...
    >
    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20160002231
    > Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 grudnia 2016 r. w
    > sprawie regulaminu organizacyjno-porządkowego wykonywania kary
    > pozbawienia wolności - § 24.

    Ale kto to zna?
    Zresztą wlasnie uchylony od początku roku ...

    > Zresztą ja, ze trzy dekady temu, podobnie jak ircys robiłem po drugiej
    > stronie druta i wtedy się dowiedziałem, że TPSA ma obowiązek montowania
    > automatów wrzutowych w zakładach karnych. Z jakich to wtedy przepisów
    > wynikało to już nie wnikałem.

    3 dekady temu, to pewnie z powyzszych plus jakis dodatkowych.

    Ale czy nadal jest zobowiązana/y?

    Ciekawe, kiedy internet wprowadzą ... a teraz kraj sie nam cyfryzuje,
    to moze i internet bedzie obowiązkowy ... przynajmniej jakis
    ograniczony.

    J.