  • Data: 2006-02-12 23:13:31
    Temat: Re: Szukam jakiegoś p2p
    Od: Stanisław Halik <n...@t...lain.pl> szukaj wiadomości tego autora

    richie <u...@p...wp.pl> wrote:

    > Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to mldonkey postawiony na
    > wydzielomym serwerze + gui do tego. Obsługuje toto równocześnie
    > edonkey i bittorenta, każdy luzer będzie mógł dodawać sobie swoje
    > rzeczy do zasysania a jednocześnie może widzieć czy coś co go nie
    > interesuje już ktoś nie zassał.

    "wolno mi się ściąga, co się będę pieprzył, anuluję wszystkie inne
    transfery."

    > Można też pomyśleć na postawieniu serwera edonkey'a w sieci prywatnej
    > ale... tu podstawowy problem: jak zmusić użyszkodników żeby korzystali
    > akurat z tego serwera a nie defaultowych które im się ustawiają.

    można przekierować adres hosta z domyślną listą na coś prywatnego, tak,
    żeby był na niej tylko jedyny słuszny serwer ];->

    > Tym bardziej że takiego mądrali nie przekonasz że jeśli prywatny serw
    > ma feeda z innymi to choćby wisiał na nim tylko jeden user działa
    > równie dobrze jak ten do którego jest podpięte 100tysięcy.

    serwer ed2k? o ile mi wiadomo, nie pośredniczy on w wymianie danych
    między klientami a tym bardziej danych nie cache'uje.