    From: io <i...@o...pl.invlid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TME mnie zaskoczyło [OT]
    Date: Wed, 22 Mar 2023 13:38:16 +0100

    > Ostatnio miałem potrzebę skorzystania z analogowego sklepu (Poznań) i
    > ceny mnie poległy. Doskonale rozumiem 80% spadek zainteresowania
    > sklepem, wzrost opłat za wynajem ale średnio <100% wyższa cena za
    > szt/cokolwiek jakoś do mnie nie przemawia, tym bardziej, że mam opłatę
    > za parking i trzeba dojechać. Ok, jest to opcja "natychmiast" i
    > mam...ale widać że te sklepy idą na dno. Szkoda, Internety wygrywajo :/
    >
    > Tak wiem, wioskowcy czy bezsklepowcy/małe dziury mają wyrąbane.

    A gość co tam sprzedaje ma rodzinę na utrzymaniu, samochód, psa, kota i
    rybki :-)

    Musisz na to złożyć się :-)

    Poza tym co Ty tam chcesz kupować?! Przecież nie będą mieli każdej
    części którą produkuje się na świecie a tylko jakieś popularne. Te
    popularne też można kupić przez internet, więc właściwie po co im
    zawracasz 4 litery.

    Ostatnio jak potrzebowałem coś w sobotę "na już" to się okazało, że
    witryna sklepu nie działa a ten, któremu działa i w którym to czego
    potrzebuję jest, w soboty nie działa :-) Więc pojechałem do tego
    nieszczęsnego co mu witryna nie działa, mówię co chcę a gość nawet nie
    potrafi tego wyszukać bo "mu też nie działa witryna". I że i tak ma
    tylko takie, pokazuje, inne trzeba sprowadzić z innej filii no ale
    trzeba wiedzieć jak się nazywają na witrynie :-) Dobrze, że ten przejazd
    nic prawie mnie nie kosztuje a i przewietrzyć się dobrze było. Innych
    miejsc, gdzie by to mogło być co chcę w realu nie znalazłem na A, więc
    finalnie zamówiłem i na wtorek było.

    Kiedyś indziej pojechałem pogadać o wiertarce do płytek. Myślę sobie ...
    z witryny widać, że mają jakieś, wiele nie ma opisów, zdjęć, to pojadę i
    pogadam, coś się dowiem. Na miejscu okazało się, że oczywiście mają
    tylko takie, które mnie nie interesują a o reszcie to oni nic powiedzieć
    konkretnego nie potrafią albo nie odczuwają potrzeby mówić. Więc ani
    jako sklep to nie zadziałało ani jako salon wystawienniczy. Wiertarki
    nie mam, ale przynajmniej wiem, że sam se muszę poszukać lub kogoś
    zapytać z praktyków, choćby tutaj. Więcej by trzeba napisać. No ale ..

    Wieszczę im wszystkim upadek albo zmianę profilu sprzedażowego. Bo tak
    to jest kompletnie do niczego. Ludzie tam przychodzą i potem negatywne
    komentarze dają, że nieuprzejmi, że nic nie ma, a to raczej konsekwencja
    tego co chcą tam kupować niż tego jacy są sprzedawcy.