    From: Daniel <D...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Date: Sun, 4 Jan 2009 13:51:59 -0800 (PST)

    Proszę Pana przedstawiciela TP chciałbym zgłosić iż do listy:

    gimp.org
    esr.rootnode.net

    Dodaję:
    http://www.jabberpl.org/

    Zatem to już nie 2 serwisy tylko 3.
    Ile jest potrzebnych do zareklamowania abyście odblokowali? Poszukam.

    I nasuwa mi się pytanie
    Czy za każdym razem jak mam problemy z połączeniem mam się zastanawiać
    czy to wina TP czy może coś z serwerem?
    Skończcie ta farsę i dajcie ludziom wybór.
    Zgodnie z regulaminem DSL §18 pkt 8, 9, 10 nie ponosicie
    odpowiedzialności za szkody poniesione przez wirusy i inne złośliwe
    oprogramowanie to nie zasłaniajcie się że nie możecie bo później
    będziemy mieli pretensję.

    JA CHCĘ INTERNET BEZ CENZURY
    CO NASTĘPNA WP, ONET, NASZA KLASA, INTERIA, GG....