    From: Cezar <c...@t...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tanie chińskie wzmacniacze wielokanałowe
    Date: Thu, 26 Nov 2020 13:00:07 +0000

    On 26/11/2020 10:57, Marek wrote:

    > No teraz tanie mikro wzmacniacze stereo mocy klasy D są bardzo modne.
    > Zobacz ile tego jest na Amazonie np. marki Nobsound czy Douk. Znajomy ma
    > takiego Nobsounda i podobno gra rewelacyjnie jak na tą cenę. Wadą dla
    > niektórych może być zewnętrzny zasilacz ale są też , 300W z zasilaczem w
    > środku:
    >
    > https://www.amazon.com/Amplifier-Stereo-Desktop/dp/B
    08GQL6BJJ

    > Może ktoś ma taki wzmacniacz (lub podobny na układach TPA3116/TDA7498))
    > i mógłby potwierdzić zaprzeczyć o ich rewelacyjnym stosunku jakość/cena?

    Ja mam ten i gra bardzo dobrze:

    https://www.aliexpress.com/item/32583670076.html

    w sumie nie sprawdzałem co ma w środku

    ale do prób kupiłem też płytkę z TPA3255 - jeszcze nie miałem szansy
    dokładnie przetestować ale pewnie niedługo to zrobie.

    TPA3255 jest na prawde ciekawy. sugerują THD <0.01% na pełnej mocy.

    c.