  • Data: 2021-10-15 15:49:05
    Temat: Re: Transformator centralowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Oct 2021 15:35:26 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > One często upadają...

    To tez moze byc dobre tlumaczenie, ale jednak inne niz "pokretlo tylko
    przesuwa kropke" :-)

    > Wywaliłoby korki.

    No chyba ze ... porzadnie zaprojektowany transformator, i po
    dwukrotnym przekroczeniu napiecia doszedl tylko do 1.3T i 6.8A.

    Ewentualnie to jakies uzwojenie na 127V - niby nieduzo, ale zawsze
    troche mniejsza nadwyzka.
    Bo jakies inne napiecia, to sie chyba nie zdarzaly - np 170V?

    hm
    https://gecon.sklep.pl/czesci-zamienne/12778-transfo
    rmator-sieciowy-18v-205v-190v-220v-250v.html

    pierwotne 190V ... miedzyfazowe z 110V ?

    J.