  • Data: 2020-11-18 14:59:26
    Temat: Re: [Twizy] Minął rok
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2020 o 13:41, Cavallino pisze:

    > Nieprawda.
    > Elektryczne skrzyżowania skuterów z samochodami, w rodzaju Twizy, też
    > bez szybkiego ładowania, możesz znaleźć na otomoto taniej niż Twizy.

    Możesz też Twizy porównać z hulajnogą. Natomiast kiedy mowa o
    samochodzie elektrycznym to jednak niczego tańszego od Twizy nie ma. A
    droższe, tak jak napisałem, zaczyna się od 100 tys zł. Jest jeden
    chiński ... zapomniałem dokładnej nazwy który coś 90 tys kosztuje, ale w
    ogóle nie istnieje na rynku więc nie bardzo jest sens o nim wspominać.
    No i ten Citroen, AMI czy jakoś tak, ale on też chyba jeszcze nie
    zaistniał, zresztą jest do carsharingu tylko.

    > A od 100 tys zaczynają się samochody elektryczne.
    > W miarę normalne i nadające się do normalnej jazdy na każdej drodze.

    Nie bardzo normalne. Nie da się z Warszawy wybrać na morze w długi
    łikend. Bo nawet jak się nad to morze dojedzie to już można mieć problem
    z powrotem. Korek do ładowarki już dziś. O tym już pisaliśmy. Wspominam
    tylko dlatego, że z perspektywy zwykłego użytkownika nie ma w nich
    niczego normalniejszego od Twizy. Po prostu za większe pieniądze więcej
    się dostaje. Może gdyby porównać z Teslą byłoby inaczej. Ale to kolejna
    półka cenowa. W ogóle całe to gadanie o cenach w salonie nie ma sensu
    jak ktoś jeszcze nigdy niczego w salonie nie kupił i kupić nie zamierza.
    Większość tutaj nie kupuje nowych i tylko myśli, że jakby z nieba spadło
    to w końcu sobie kupią. No ale przecież nie spadnie. Wszystko co może
    się zmienić to to, że zamiast kupić samochód, wynajmą go długoterminowo.

    > Porównujmy porównywalne, a nie Twizy do Citigo.
    > Bo tak tak jakbyś porównywął Aixama do benzynowego Citigo - całkowicie
    > to bez sensu.

    Ja nie porównuję. Wy porównujecie. Ja po prostu napisałem że za
    ładowanie zapłaciłem 170zł :-) Oczywiście jakoś odniosłem się do
    przedstawionych porównań, ale to raczej dlatego, że jakieś absurdalne
    kalkulacje widzę.