  • Data: 2021-05-04 15:12:50
    Temat: Re: Tworzywa sztuczne odporne na 200-300 ° C
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 01 May 2021 00:37:58 GMT, Marcin Debowski wrote:
    > Ja jako ja? :) Zwykłą teflonową z patelnią o grubym spodzie. Natomiast
    > mam w rodzinie osoby, które psioczą na teflon co zmusiło mnie do
    > poszukiwań, i tu nie jest dobrze, ale ostatecznie padło na Ecolution
    > Bliss:
    > https://www.ecolutionhome.com/ecolution-cookware/cer
    amic-non-stick-cookware/

    > Wytrzymują ok 1.5 roku umiarkowanie częstego smażenia. Potem zaczyna
    > przywierać. Przy cenie rzędu 150zł/10-11" jest to MZ ok.

    Ale co sie dzieje tej powloce, ze "zaczyna przywierac"?

    I jeszcze mnie to "water-based" ciekawi ... moczyc w wodzie trzeba?

    A mniej inzynieryjnej strony - dawniej, to sie z kielbasy tluszcz
    wytapial. A teraz jakies cos, co na ogniu brązowieje, gestnieje i sie
    klei.

    > W Polsce chyba niedostępne, ale może z czasem Amazon dołączy do (lokalnej) oferty:
    > https://www.amazon.pl/Ecolution-Bliss-ceramiczna-pat
    elnia-nieprzywieraj%C4%85ca/dp/B016MBRBGQ/

    Przebitka niezla.
    Koszty transportu z USA, czy "bo tak" ?

    J.