    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Date: Sun, 24 Oct 2021 18:49:22 +0200
    <skm05v$6ra$1$horizn@news.chmurka.net> <skn9ti$54i$1@dont-email.me>
    <l...@4...com>
    <61712805$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...com>
    <61713774$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@4...com>
    <617573a7$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <sl4131$2f3$2@dont-email.me>
    <6175899e$0$539$65785112@news.neostrada.pl>

    On 24/10/2021 18:28, _Master_ wrote:
    > Jeśli nawet chadecja dryfuje w kierunku lewicy to czemu się dziwisz?

    Gdzie ty widziałes jakąś chadecję w Polsce obecnie?

    > Reprezentujesz jakiś wyższy poziom niż te przygłupy?

    Reprezentuje poglądy racjonalne. To raz troche prawicowe, raz troche
    lewicowe, ale wiekszość centrowych. Prawda nigdy nie znajduje się po
    stronie tępackich ideologów, prawych i lewych. Nigdy, tam jest tylko szambo.

    > Podaj jedno nazwisko polityka, profesowa, kogokolwiek z którym
    > zgadzałbyś się politycznie?

    Nie ma w tej chwili takich z którymi zgadzam się w 100%. Zgadzałem się w
    większości kwesti z Bartoszewskim, ale nie znam go osobiście i nie wiem
    jakie ma poglądy na przykład na stosowanie mikrokontrolerów z rdzeniem
    ARM w obsłudze maszyn do lodów sprzedawanym separatystom rzeszowskim.
    Tak że nie mogę powiedziec "zgadzam sie z nim". Z częścią poglądów się
    zgadzam, z częscią nie, innych nie znam.

    Jest prosta zasada: nie szanuj ludzi, tylko ich czyny.

    Dzięki temu mogę być zwolennikiem postawienia pomnika Jankowskiem za
    zasługi dla Solidarności, i jednocześnie chętnie go opluję, za świństwa
    jakie robił ludziom. Nie ma tutaj sprzeczności, z jakimi szarpie się
    prawica: "kochamy Janokowieki za wszystko" i lewica: "nienawidzimy
    Jankowskiego za wszystko". Najzwyczajniej postawy skrajne są nielogiczne.

    > Czy to jest takie trudne?

    To kompletnie nie jest trudne, ale jesli zaczynasz od "wypranych
    lewackich mózgów" wobe osób którzy nie są prawicowymi oszłomami, to
    pozostaje tylko cie rozgniatać, jak karalucha, za każdym razem.