  • 71. Data: 2021-10-23 16:19:34
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/10/2021 15:37, ii wrote:
    > Nie wiem skąd Ty te bzdury wymyślasz. Ale jak mowa o plandemii to Ty się
    > lepiej zastanów na jakiej podstawie uważasz, że ktoś mógłby dla Ciebie
    > zaszczepić się.

    Dalej nie pojmujesz problemu. Koserwatyści pokroju Brauna ściągają do
    siebie swołocz antyszczepionkową. To czy Braunem szarpią pozytywne czy
    negatywne uczucia, nie ma znaczenia. Czy mowa o COVID czy o
    szczepianiach dzieci na Polio, nie ma znaczenia.

    Znaczenie ma, że w Konserwatystach jest *przestrzeń* na takie dyskusje.
    To oznacza, że mam do czynienia z kompletnymi debilami.

    Z matematyką, nauka sie nie dyskutuje. Albo się ją akcpetuje, albo jest
    się idiotą. Barunopodobne konserwy nie są w stanie zaakceptować
    statystyk, więc należą do drugiej grupy.

    > mi tu nie pieprzyć o tym jakie to złe rzeczy robi Konfederacja.

    Konfederacja na szczęscie nie robi za duzo złego, to tylko partia
    porzykiwarzy i odwracaczy uwagi.

    > Puknij się w główkę. Ten gościu jest mentalnie niezależny od większości
    > ludzi.

    Jest mentalnie niezależny od racjonalnego myślenia i akceptowania nauki.
    Takich ludzi, którzy konserweatyści nazywają wolnymi, a ja zwykłymi
    idiotami, jest po prawej stronie bardzo duzo. To jeden z powodów dla
    których szukanie ludzi mądrych w tamtej okolicy jest skazane na
    niepowodzenie.

    > Np większość jak ma zakładać maseczki

    Dalej nie rozumiez, że nie jest mowa o COVID. Mowa jest o
    *szczepieniach* ogólnie. To własnie Braun daje paliwo antyszczepionkowcom.

    Jeśli Konfederacja dostała by się do rzadu, wiele ludzi zmarło by na
    choroby które od dawna potrafimy ogarniać szczepieniami. W imię
    "wolności od logiki i świętego wyboru idioty".

    Moża też to nazwać "późna aborcja z powodu debilizmu rodzica".

    Innymi slowy wsadź sobie w d... problemy z COVID. Problemem
    Konserwatystów jest romans z antyszczepinkowcami, co świadczy o dnie
    intelektualnym w tej partii.

    > Wiesz co to zasady?

    Liczy się tylko logika i myślenie racjonale. Reszta nie ma znaczenia.
    Jeśli Zasady są nielogiczne, lub nieracjonalne, to są gówno warte.
    Zdecydowana większośc zasad pochodzących z prawicowej albo lewicowej
    ideologi jest gówno warta.

    > Widzę w twoich wypowiedziach kompletną pogardę dla
    > nich.

    Tak, to kompletna pogarda dla każdej skrajności poganianej ideologią.
    Każdej bez wyjątku. Prawej, lewej, religijnej, partyjnej, korporacyjnej.
    W ani jednej nie ma śladu racjonalizmu, logiki.

    Ja bardzo często zmieniam poglądy. Zmieniam je zawsze, kiedy pojawiaja
    się nowe fakty. To dusza naukowca. Lepsza trudna prawda niż tanie kłamstwa.

    To zupełnie inaczej, kiedy mowa o "prawicowcach/lewicowcach". Oni nigdy
    nie zmieniaja poglądów, nawet jeśli pojawią się nowe fakty.

    To jest ta zasadnicza róznica między mną, a zwolennikami gównianych
    ideologi P/L.

    > Na tym się opiera przekazywana wiedza a nie program. Program bierze się
    > z tego jakie są oczekiwania społeczne odnośnie nauki.

    Program nigdy nie brał się z oczekiwań społecznmych. Oczekiwania
    społeczne to piwko po robocie przed meczem. Społeczeństwo nie ma innych
    oczekiwań, jak ciepła woda w kranie. Jednostki wybitne mają, ale
    społeczestwo to tylko suma wszystkich głupot. Nie chcesz aby to
    sterowało procesem nauczania.

    Programy nauczania, forme i zakres wymyślają ludzie *mądrzy*. Nie
    społeczeństwo. Nigdy tak nie było i oby tak zostało.

    > Jak oczekiwaniem
    > była nauka języka rosyjskiego to nauczyciele go uczyli.

    Mylisz, że to było oczekiwanie społeczeństwa?

    > Jak teraz jest
    > angielsku to uczą angielskiego.

    Myślisz, że to oczekiwanie społeczeństwa?

    W obu wypadkach mamy do czynienia z konkretnym powodem, ale daleko
    odległym od oczekiwań.

    Społeczeństwo jedyne oczekiwania co do nauki jezyków obcych ma bardzo
    proste: "a czemu oni nie nauczą się Polskiego, co?", zasłyszane kiedyś
    podczas wycieczki, z ust właśnie takiego konserwatysty, zfrustrowanego
    sytuacją.

    > Tylko jakoś nie umieją nauczyć tego co
    > naprawdę potrzeba by wyjść i być normalnym obywatelem. Jakiś dureń
    > wymyśla nową nazwę na przedmiot, który istnieje od lat a ma
    > średniowieczny światopogląd. Dlatego mamy takie a nie inne przedmioty w
    > szkole.

    Te średnioewczne poglądy są domeną Konserwatystów własnie. Czytałeś
    głębsze przemyślenia Bosaka?

    Dopuszczenie Konserwatystów do władzy to taki Czarnek x10. Czyli
    wszechłwadza religii i tumanistyki, pogarda dla wiedzy, zastępowanej
    ideologią.

    Po kilku latach zauważszy że krandną tak samo jak inni.

    Tutaj się nic nie zmienia.

    > Zobacz sobie chłopku jakie wykształcenie ma np. Korwin, i jakie
    > osiągnięcia.

    Osiągnięcia Korwina to głównie pośmiewisko w skali światowej.

    Ma jakieś osiągnięcia w domenie naukowe? Fizyka, Chemia? Literatura? Czy
    to tylko zwykły kombinatorek który zarobił pare groszy przypadkiem i to
    nazywacie osiągnięciem? O ile pamiętam, był czołowym brydżstą. To jest
    to osiągnięcie?

    > Obserwwując dzieci przed szkołą to ja widzę jak wchodzą bez patrzenia.

    Ja zaś odwrotnie. Codziennie parkuje pod szkoła moich dzieci i
    codziennie widzę jak *grzecznie* kręcą głową 3x. Ni tylko moje.
    Zdecydowana większość. Jeśli chodzi o podstawowe umiejętności jest ok.

    > Składam to na karb ich wieku. Pokazuje jednak, że Ty ... w d..e byłeś i
    > g..o widziałeś.

    Myśle że te kilka tysięcy przypadków na przestrzeni ostatnich lat, w
    szkole gdzie uczą sie moje dzieci, daje mi niejaką statystykę
    pozwalajacą ocenić jakosc kształcenia w mojej szkole.

    > Przecież to cudze dzieci. Ty sobie swoje wychowuj jak chcesz i wtłaczaj
    > bzdury jakie chcesz.

    Ja nie wtłaczam dzieciom bzdur. Jedyne kompetencje które mam, dotyczące
    nauczania, dotyczą nauk ścisłych. Na szczęscie tam jest logika, więc
    konserwatywni idioci nie mają tam czego szukać. Choć niewykluczone że
    przy odpowiednim naciski podręczniki matematyki można by też zmienić na
    takie w których wychodzi że szczepienia są złe.

    Martwi mnie jednak strefa, w której kompetencji nie mam. Tam zdaje się
    na nauczycieli. Oni mają potwierdzone kwalifikacje. Nie wyobrażam sobie
    siebie na stanowisku osoby decydującej czy nalezy się uczyć o wolnie
    secesyjnej czy napoleońskich podbojach. Nie wiem, od tego są mądrzejsi
    ode mnie.

    > Akurat są szkoły które tego uczą.

    Podobnie jak technika samochidowe organizują kursy.

    > Teraz mam wątpliwość czy potrzebnie komentuję te twoje brednie.

    Nie muszisz, jesteś komplenie nikim, więc Twoje słowa nie maja żadnej,
    nawet śladowej, wartości. To tylko zwiększanie netropii internetu. nawet
    nie jesteś podpisany, wiec tym bardziej nie ma kompletnie żadnego
    znaczenia co masz do powiedzenia.

    Taka mała uwaga:

    Są dwa typy ludzi:

    1) "Mam takie przemyślenia, że..."

    2) "Jestem konserwatystą/lewakiem i mam takie przemyślenia, że..."

    Tych pierwszych warto słuchać i dyskutować.

    Drugimi można co najwyżej palić w piecu, zawsze, bez ani jednego
    wyjątku, są gówno warte.

  • 72. Data: 2021-10-23 20:07:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 23 Oct 2021 10:04:24 +0200, w <sl0fmb$61s$2@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > Eee yyy, to nie jest kwestia szczepionek tylko tego preparatu
    > eksperymentalnego który się nazywa szczepionką a który nawet nie pasował
    > do definicji szczepionki.

    Czasem jest lepiej nic nie pisać i uchodzić za mądrego -- niż odezwać się i
    rozwiać resztę wątpliwości.

    Doktor od Wszystkiego po szurskich stronach i godzinie na jutubie :D

  • 73. Data: 2021-10-23 20:10:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 23 Oct 2021 15:37:31 +0200, w <sl1370$phh$1@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > Puknij się w główkę. Ten gościu jest mentalnie niezależny od większości
    > ludzi.

    To prawda -- im ktoś jest mądrzejszy, tym Braun od niego jest bardziej
    niezależny :D

  • 74. Data: 2021-10-23 20:10:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > Zobacz sobie chłopku jakie wykształcenie ma np. Korwin, i jakie
    > osiągnięcia.

    Osiągnięć? Żadnych.

  • 75. Data: 2021-10-24 01:00:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.10.2021 o 20:07, r...@k...pl pisze:

    > Czasem jest lepiej nic nie pisać i uchodzić za mądrego -- niż odezwać się i
    > rozwiać resztę wątpliwości.
    >
    > Doktor od Wszystkiego po szurskich stronach i godzinie na jutubie :D

    Pierdu pierdu.

  • 76. Data: 2021-10-24 15:38:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 24 Oct 2021 01:00:33 +0200, w <sl246m$e3$1@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > Pierdu pierdu.

    Ano właśnie tyle są warte szurskie wypociny :)

  • 77. Data: 2021-10-24 15:49:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 14:51, K pisze:
    > ze do celow
    > telekomunikacyjnych

    Bezpośrednio wzdłuż na zaporze?

    I to ma być zasadniczy powód złych niby założeń?

  • 78. Data: 2021-10-24 15:53:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 12:43, JDX pisze:
    > Aha, czyli łączności radiowej nie da się zakłócić? Czy może miałeś na
    > myśli batalion gońców na motocyklach i rowerach?

    Znaczy że patrole nie mają łączności bo radiowo bo Łukaszenka ZAKŁÓCA?

    A Światłowodu nie ruszy

  • 79. Data: 2021-10-24 15:55:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 12:47, K pisze:
    > Ja doskonale wiem jakiego podatku chce tylko, ze tu nie tylko o podatki
    > sie rozchodzi co ci juz wczesniej wyjasniali inni.

    Podatki są wycinkiem ale przynajmniej łatwym do określenia.

    Jak chcesz dyskutować na unijnym poziomie rynsztoka o PRAWORZĄDNOŚCI to
    znajdź sobie piaskownicę

  • 80. Data: 2021-10-24 16:45:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 13:18, JDX pisze:

    > No i co z tego? Przecież: ,,Dyskusja komu bardziej wolno zabić i kogo to
    > dyskusja DEBILI dla których humanizm to tylko szmata do wycierania sobie
    > gęby". :-D

    Dostałeś odpowiedź dlaczego taka dyskusja jest bezsensu.

    Czego jeszcze nie rozumiesz?