  • 81. Data: 2021-10-24 16:47:17
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 14:12, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Medycyna nie orzeka o prawach. O tym, że jest to człowiek orzekła
    > ideologia a nie nauka. Pomimo tego, że jestem pro-life i aborcję
    > uznaję za zło, nie dam sobie wmówić, że morula czy gastrula jest
    > człowiekiem.
    >
    > [...]

    To w którym momencie dla Ciebie jest człowiek? Jak się urodzi?

  • 82. Data: 2021-10-24 16:53:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 12:48, J.F pisze:
    > Jak widzisz, to nie konkrety, to hasla.
    > A diabel tkwi w szczegolach.

    Jak widzisz nawet na tak proste pytania nie potrafisz odpowiedzieć.

    "Jeden i drugi ma swoje zalety" ;-)

    Jak liniowy wprowadzi PiS to źle bo ma wady a jak PO to dobrze bo ma
    swoje zalety? ;-)

  • 83. Data: 2021-10-24 16:54:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 13:58, r...@k...pl pisze:
    > Cała Konfa -- puste hasełka dla dzieci bez konkretów. Sio, sio!

    Napisz kto jest bardziej konkretny? Zandberg?

  • 84. Data: 2021-10-24 16:57:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 13:14, heby pisze:
    > Jesteś typowym pustakiem, który myśli, że albo się zgadzasz w 100% albo
    > jesteś lewak

    Przeczytaj może swój post jeszcze raz zanim zaczniesz wyzywać od
    pustaków. Twoje argumenty są OBUSIECZNE ;-)

  • 85. Data: 2021-10-24 18:18:06
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 16:57, _Master_ wrote:
    > Przeczytaj może swój post jeszcze raz zanim zaczniesz wyzywać od
    > pustaków. Twoje argumenty są OBUSIECZNE ;-)

    Wyzywanie od lewaków jest jakoś specjalnie bardzie kulturalne?

  • 86. Data: 2021-10-24 18:19:37
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 16:54, _Master_ wrote:
    > Napisz kto jest bardziej konkretny? Zandberg?

    Zniknąłeś cały środek. Jak już pisałem: dla was, przygłupów
    konfedefacyjnych każdy kto ma inne poglądy to komunista.

    Kiedyś wydawało mi sie, że nie można tak nisko upaśc jako człowiek. Ale
    jak zwykle zycie weryfikuje takie hipotezy, boleśnie.

  • 87. Data: 2021-10-24 18:28:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-października-2021 o 18:19, heby pisze:
    > dla was, przygłupów
    > konfedefacyjnych każdy kto ma inne poglądy to komunista.

    Jeśli nawet chadecja dryfuje w kierunku lewicy to czemu się dziwisz?

    Reprezentujesz jakiś wyższy poziom niż te przygłupy?

    Podaj jedno nazwisko polityka, profesowa, kogokolwiek z którym
    zgadzałbyś się politycznie?

    Czy to jest takie trudne?

  • 88. Data: 2021-10-24 18:31:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-października-2021 o 18:18, heby pisze:

    > Wyzywanie od lewaków jest jakoś specjalnie bardzie kulturalne?

    Pustak to negatywne określenie człowiek jego stanu stanu umysłu.
    Lewak to człowiek wyznające lewicowe poglądy.

    Ale skoro dla Ciebie to porównywalne określenia to z całą ochotą będę
    Cię nazywał LEWAKIEM ;-)

  • 89. Data: 2021-10-24 18:39:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 18:31, _Master_ wrote:
    > Pustak to negatywne określenie człowiek jego stanu stanu umysłu.
    > Lewak to człowiek wyznające lewicowe poglądy.

    I używasz na codzień słowa "lewak" w celu odnoszenia się z szacunkiem do
    poglądów innych?

    > Ale skoro dla Ciebie to porównywalne określenia to z całą ochotą będę
    > Cię nazywał LEWAKIEM ;-)

    Zgodnie z zachowaniem każdegro prawicowego pustaka.

  • 90. Data: 2021-10-24 18:49:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 18:28, _Master_ wrote:
    > Jeśli nawet chadecja dryfuje w kierunku lewicy to czemu się dziwisz?

    Gdzie ty widziałes jakąś chadecję w Polsce obecnie?

    > Reprezentujesz jakiś wyższy poziom niż te przygłupy?

    Reprezentuje poglądy racjonalne. To raz troche prawicowe, raz troche
    lewicowe, ale wiekszość centrowych. Prawda nigdy nie znajduje się po
    stronie tępackich ideologów, prawych i lewych. Nigdy, tam jest tylko szambo.

    > Podaj jedno nazwisko polityka, profesowa, kogokolwiek z którym
    > zgadzałbyś się politycznie?

    Nie ma w tej chwili takich z którymi zgadzam się w 100%. Zgadzałem się w
    większości kwesti z Bartoszewskim, ale nie znam go osobiście i nie wiem
    jakie ma poglądy na przykład na stosowanie mikrokontrolerów z rdzeniem
    ARM w obsłudze maszyn do lodów sprzedawanym separatystom rzeszowskim.
    Tak że nie mogę powiedziec "zgadzam sie z nim". Z częścią poglądów się
    zgadzam, z częscią nie, innych nie znam.

    Jest prosta zasada: nie szanuj ludzi, tylko ich czyny.

    Dzięki temu mogę być zwolennikiem postawienia pomnika Jankowskiem za
    zasługi dla Solidarności, i jednocześnie chętnie go opluję, za świństwa
    jakie robił ludziom. Nie ma tutaj sprzeczności, z jakimi szarpie się
    prawica: "kochamy Janokowieki za wszystko" i lewica: "nienawidzimy
    Jankowskiego za wszystko". Najzwyczajniej postawy skrajne są nielogiczne.

    > Czy to jest takie trudne?

    To kompletnie nie jest trudne, ale jesli zaczynasz od "wypranych
    lewackich mózgów" wobe osób którzy nie są prawicowymi oszłomami, to
    pozostaje tylko cie rozgniatać, jak karalucha, za każdym razem.